Citat:
Ursprungligen postat av
Slettsnoken
Nettopp, det mest sannsynlige er utelukket fordi TH har alibi. Derfor må man se på noe så usannsynlig at familien står bak, og her kommer bl.a. det negative kallenavnet inn.
Denne familien er som saken unik, og ingenting vil derfor forundre meg.
Hvem er mest lojale? Jo, nærmeste familie. Hvem har gitt TH alibi? Jo, nærmeste familie. Hvem er de siste som blir mistenkt? Jo, nærmeste familie minus TH. For å få vekk mistanken fra TH måtte de lage et kidnappingsplott som henspilte på formuen og at han var Lørenskogs rikeste.
Edit: Dette med koder og walkie talkie er ikke unaturlig i en så nøye planlagt forbrytelse med flere involverte. Det er helt vanlig i kriminelle kretser også i småsaker.
Ringemønstrene til TH og familien 31.10.18 mener jeg er såpass påfallende at de kan knyttes til drapet på AE.
Både det vel ikke bare barna som har hitt TH alibi? Det er lønningsansvsrligvog, hans kollegaer og forretningsforbindelser, et kamera og andre digitale spor.
Hva vet vi om dette kalle navnet?
•Noen sier det sannsynligvis er tilknyttetet hennes rus problematikk. Som Alken, eller Svampen.
•Noen sier de vet hva det er, og at det ikke er så ille.
•Noen sier det er «Nullet», om hennes rang i familien. Er det bekreftet? Eller er det en trådsannhet?
Jeg føler teorien din er svakt forankret. Litt laget til, «hadde det vært sånn, så kunne TH få det til», men så er det gjerne ikke sånn allikevel?