2020-09-04, 21:19
Medlem
Arkiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Du har definitivt en poäng här.
Oskyldiga barn ska inte behöva växa upp i knarkarkvartar där det lagras narkotika och sedelbuntar från olaglig droghandel.

Kan en orosanmälan göras av vem som helst? Känner starkt att jag vill göra min plikt här.
Vem som helst kan göra en orosanmälan till soc. En orosanmälan kan även vara anonym.
Citera
2020-09-04, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Jag vet att det aldrig kommer göras, men jag önskar att någon gräver i Reinfeldt-familjen. Framför allt borde man titta på incidenten med vakten som gjorde ”självmord”.
Med tanke på senaste uppgiften om sonen som inte bara knarkare utan troligen också langare tycker jag att misstankarna förstärks om att allt inte är utrett kring vad som hände.

Citatet gör ju inte misstankarna mindre: "Det finns några få killar jag gärna skulle döda själv, ärligt skiter jag i om han är död"

Vad finns det att säga?

Frugan sålde ut Stockholm
Fredrik sålde ut Sverige
Erik knarkar

Resterande verkar reko dock
Citera
2020-09-04, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Nix. Tystnaden från regimmedia är kompakt.

Det ska dock bli intressant att se hur länge de lyckas hålla locket på.
de filar pa hur de skall förklara sig hur viktig pressetiken (korruptionen) är osv.
Citera
2020-09-04, 21:31
Medlem
Underbart att se när de stora faller! Ollonhuvudet måste vara stolt över sin uppfostran av sonen. Lysande framtid.
Citera
2020-09-04, 21:42
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonheden
Underbart att se när de stora faller! Ollonhuvudet måste vara stolt över sin uppfostran av sonen. Lysande framtid.

Vilka i hans umgängeskrets kan tänkas var hans kunder? Finns kanske fler att hämta in.
Citera
2020-09-04, 22:14
Medlem
https://aktuelltfokus.se/kokainrazzia-i-fredrik-reinfeldts-bostad/
Citera
2020-09-04, 22:23
Medlem
Imnshos avatar
Underbart att media kallar knarkargrabben för "släkting".

Fredde måste vara stolt över sin livsgärning, först förstöra landet mha miljöpartiet, sedan tappa politikerhoran Filippa, och sedan se pojken sin gå ner sig i knarkträsket.

Aldrig har väl min fredagsöl känts så festlig som ikväll! Jag känner redan "da Buzz" i knoppen!
Citera
2020-09-04, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Underbart att media kallar knarkargrabben för "släkting".

Fredde måste vara stolt över sin livsgärning, först förstöra landet mha miljöpartiet, sedan tappa politikerhoran Filippa, och sedan se pojken sin gå ner sig i knarkträsket.

Aldrig har väl min fredagsöl känts så festlig som ikväll! Jag känner redan "da Buzz" i knoppen!

Det roligaste var ju att Erik uppmanade polisern att "ring min pappa, han är f.d. statsminister".
Citera
2020-09-04, 22:35
Medlem
Rookie81s avatar
Fredrik är ett praktexempel på en sillmjölkssvenne som var en otillräcklig man för sin hustru och gav upp sin disciplinerande roll som far. Bara för att en modern man "ska vara så". Han har gjort allt för att vara som man ska vara och passar nu in men nu får han minsann skörda... Grattis Fredrik!
Citera
2020-09-04, 22:46
Medlem
Sjysta att gola ner sin egen morsa!
Citat:
Filippa Reinfeldt finansierade sonen Erik Reinfeldts knark-inköp.
Det hävdar politikersonen i polisförhör.
Han fick pengarna – 12 000 kronor – av mamma två dagar innan han greps av polis.
Han verkar rejält nergången...
Citat:
Politikersonen greps natten till den 7 november förra året. Polisen hittade honom påtänd och naken, endast iförd ett par kalsonger, i hissen i anslutning till tidigare statsministern Fredrik Reinfeldts, 55, bostad i centrala Stockholm.
https://stoppapressarna.se/svenskt/chocken-reinfeldt-betalade-sonens-kokain
Citera
2020-09-04, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Det roligaste var ju att Erik uppmanade polisern att "ring min pappa, han är f.d. statsminister".

I många länder hade det fungerat.
Citera
2020-09-04, 22:55
Medlem
Arkiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Känt var Fredrik Reinfeldt befann sig vid tiden för händelsen? Enligt uppgift låg det påsar med kokain lite här och där. Tänk om lilla dottern hittat dessa och fått i sig skiten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in