2020-09-03, 17:50
Medlem
Onanikrems avatar
Blir bra det här, om två val har vi ytterligare en som som blivit rånad av sandfolk och kommer rösta

Undrar vad rubrikerna blivit om det varit ett gäng skinnskallar som spöat och rånat en liten mussla?
Nej det är skillnad på folk och folk, det har vi lärt oss!
Citera
2020-09-03, 20:14
Medlem
STABILO99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Blir bra det här, om två val har vi ytterligare en som som blivit rånad av sandfolk och kommer rösta

Undrar vad rubrikerna blivit om det varit ett gäng skinnskallar som spöat och rånat en liten mussla?
Nej det är skillnad på folk och folk, det har vi lärt oss!

Det hade blivit antirasistiska demostrationer runt om i Sverige i en vecka. Svetsaren och sitt bihang hade klivit upp på podiet och beklagat sig djupt.
Citera
2020-09-03, 20:49
Medlem
Skulle kunna vara judar som är GM. Finns en synagoga i Malmö och judarna ser griskött som orent.
Citera
2020-09-03, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
I Sverige år 2020 får det nog anses vara en provokation att skylta med att man är något annat än muslim.
Kanske det till och med kan anses vara hets mot folkgrupp att bära ett kors?

Å andra sidan ska ju Pride-flaggan hissas överallt. Går man med Pride-symboler har man tydligt signalerat att man ej är muslim.
Citera
2020-09-03, 23:43
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Jävlar om 11 åringen hade haft slöja på sig, då hade varenda tidning i svedistan skrivit om det.

Jo, och med all rätt. Att barn ger sig på andra barn på grund av religion är en nyhet att rapportera och debattera oavsett religion. Eller?
Citera
2020-09-04, 01:45
Bannlyst
Hade det varit omvända roller, en kamelryttare som blivit rånad så hade hela staden brunnit ned.
Citera
2020-09-04, 07:35
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Uj! Jag blev också mobbad i skolan av de stora grabbarna, som stal min cykel och mössa! Och ändå hade jag inget kors, och är inte ens kristen!

Får jag vara med och känna mig kränkt ändå?

Varför försöker du att förringa ett grovt hatbrott?
Citera
2020-09-04, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Hade det varit omvända roller, en kamelryttare som blivit rånad så hade hela staden brunnit ned.

Nej det hade inte hänt.. Rånat flertalet invandrare, aldrig hänt något..
Citera
2020-09-04, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FramtidsAstronaut
Nej det hade inte hänt.. Rånat flertalet invandrare, aldrig hänt något..

Jag skev OM det hade hänt, inte att det hade hänt.
Citera
2020-09-04, 15:08
Medlem
Konfucius2s avatar
Ja, religiösa symboler skapar konflikter. Fanatiker finns i alla led, vare sig om det handlar om islam,
, kristendom eller judendomen.
Citera
2020-09-04, 16:13
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muchogusto
Skulle kunna vara judar som är GM. Finns en synagoga i Malmö och judarna ser griskött som orent.
Ja det förståss, är ju jävligt vanligt att bli rånad och misshandlad av judar i Sverige.. not.
Statistiken pekar på att det är mussepig som är ute och luftar sig lite, eller så är det väl bara jag som är rasist då...
Citera
2020-09-04, 16:17
Medlem
AdamSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muchogusto

Sannolikheten på det scenariot är skrämmande liten. Självklart är det orena och vidriga /muslimer pedofildyrkare det handlar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in