Citat:
Ursprungligen postat av
NeoVain
Tackar!
80% känns dock väldigt högt.
Hoppas vi får se fler så vi kan jämföra lite. Det är nog stor skillnad på forum och forum.
Jag kollar förståss på 100% av det som rapporteras. Jag gissar på att det ligger någonstans i storleksordningen 70% av rapporterna som som jag håller med om. (Gäller för forumsdelen Invandring och integration.)
Men det är nog lite färre som jag raderar, kanske 60%. Orsaken till att jag ibland tvingas lämna kvar enstaka smärre trams/off-topic-inlägg beror på att många inlägg ibland citerar och citeras i långa "kedjor", som dessutom ibland grenar ut sig i än fler kedjor av inlägg. Detta gör det ibland svårt att radera ett enskilt inlägg. Man ställs då inför valet att fullständigt modda sönder halva tråden och redera flera bra inlägg eller att låta något eller några smärre off-topic/tramsinlägg vara kvar. Man väljer i nio fall av tio det sistnämnda. Men jag förstår att en del användare ibland kan reagera på att uppenbara trams/off-topic-inlägg lämnas orörda trots att de rapporterats. Men alternativet att radera dem är tyvärr ibland sämre än att låta dem stå kvar.
(För ett 1.xx regelbrott måste man förståss ta bort inlägget oavsett hur det än påverkar en stor kedja av inlägg.)
Jag önskar även passa på att rikta ett stort tack till alla er som rapporterar inlägg! Tack!