2020-09-02, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandekerkhof
Hej! Har träffat henne flera gånger. Glad och trevlig med ruskigt snygg kropp. Svårt att uppskatta hennes ålder men givetvis är hon äldre än 34, snarare strax över 40. Bara höra av dig om det är något mer du undrar över!

Det ska kanske tilläggas att hon brukade hålla till i samma fastighet som där Paolo Roberto åkte fast, Grevgatan 10.

Tack! Erbjöd hon alla service som står listade? Tex OWO,DFK,CIM? Hur många gånger får man komma om man tex kör 1h?

Ha en fin dag
Citera
2020-09-02, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenTen
Tack! Erbjöd hon alla service som står listade? Tex OWO,DFK,CIM? Hur många gånger får man komma om man tex kör 1h?

Ha en fin dag
Har bara träffat henne under halvtimmar och följaktligen bara kommit en gång. När jag träffade henne sög hon med kondom, vilket jag tyckte var helt okej. Hennes övriga repertoar har jag inte utforskat så djupt så kan inte uttala mig om hon verkligen gör allt.

Hon ser väl inte ut som en typisk sydamerikanska med sin ljusa hy och blonda hår men tror ändå att hennes ursprung stämmer.

Med tanke på att hon brukade hålla till på Grevgatan 10 har jag varit lite försiktig med att träffa henne det här året. Kan tänka mig att hon har haft svårt att få kunder.
Citera
2020-09-02, 11:25
Medlem
Citat:
Hej! Har träffat henne flera gånger. Glad och trevlig med ruskigt snygg kropp. Svårt att uppskatta hennes ålder men givetvis är hon äldre än 34, snarare strax över 40. Bara höra av dig om det är något mer du undrar över!

Det ska kanske tilläggas att hon brukade hålla till i samma fastighet som där Paolo Roberto åkte fast, Grevgatan 10.
vilken sida finns hon på?
Citera
2020-09-02, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
vilken sida finns hon på?
När hon är i Sverige annonserar hon på s-tjejer.
Citera
2020-09-02, 12:49
Medlem
Citat:
När hon är i Sverige annonserar hon på s-tjejer.
ok tack
Citera
2020-09-03, 22:40
Medlem
Tips på damer med stooora (naturliga) tuttar? Ju större desto bättre. Har hört om Matilda.

Träffade en screewface från RS för några år sedan och hon var helt otrolig. Största bröst jag sett. Tyvärr verkar hon ha varit borta länge nu.
Citera
2020-09-03, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Classichansen
Tips på damer med stooora (naturliga) tuttar? Ju större desto bättre. Har hört om Matilda.

Träffade en screewface från RS för några år sedan och hon var helt otrolig. Största bröst jag sett. Tyvärr verkar hon ha varit borta länge nu.

Mathildas komis Meera
Citera
2020-09-03, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Mathildas komis Meera

Är de verkligen naturliga? Trodde de var silikon?
Citera
2020-09-03, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Classichansen
Är de verkligen naturliga? Trodde de var silikon?

sorry--trodde du menade stora bara.
deär inne i andra fasen av plastic
Citera
2020-09-07, 11:08
Medlem
Citat:

Ha en fin dag
Vad gäller Kakau Brasil så undrar jag om det inte var henne som Paolo Roberto träffade när han åkte fast? Hon var i alla fall verksam på samma adress, även om det fanns fler tjejer i fastigheten.
Citera
2020-09-07, 14:17
Medlem
Citat:
Vad gäller Kakau Brasil så undrar jag om det inte var henne som Paolo Roberto träffade när han åkte fast? Hon var i alla fall verksam på samma adress, även om det fanns fler tjejer i fastigheten.

Jag såg hennes annons för ca 2-3 veckor sen så det är ganska tveksamt att det är samma person. Men man vet aldrig
Citera
2020-09-07, 15:51
Medlem
Citat:
Jag såg hennes annons för ca 2-3 veckor sen så det är ganska tveksamt att det är samma person. Men man vet aldrig
Hon har ju varit verksam i Sverige under flera års tid, och kommer garanterat tillbaka i höst. Förstår inte att det faktum att du såg hennes annons för några veckor sedan skulle motsäga att det var henne PR träffade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in