2020-09-03, 17:31
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Du r inte klok. Sorry, det du sger har ingen relevans

Den dr jvla tomten r inne och sprider lgner och skit i mnga trdar hr p fb s det brukar aldrig finnas varken sanning eller substans i det den skriver.
Citera
2020-09-03, 17:33
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Och hur ser man p nn att denne tar lite knark d och d?

Tror du att ALLA som anvnder narkotika ser ut som tjack-Ronny som str och skriker knsord p torget i Upplands Vsby? Du r s jvla naiv.

Till slut fr man dr jag befinner mig hra allt om alla och det har ALDRIG frekommit ens en antydan avseende Reinfeldt. Jag umgs med journalister, politiker, osv. S fort minsta lilla grej hnt kommer den fram. Herregud, vi gr p samma fester och umgs i samma sllskap. Jag stter p Reinfeldt varje vecka och glm att han drar ladd. Aldrig hnt.

Allt gr inte att skriva om fr journalister, som tex att sexmissbrukaren Paolo Roberto har sex med mn ocks, och att han var en knd horkund har alla journalister vetat om lnge. Allt kommer fram. Tro mig.
Citera
2020-09-03, 17:34
Medlem
https://stoppapressarna.se/svenskt/k...1c8acjWNGZ6HQY

Det r hemma hos Reinfeldt
Citera
2020-09-03, 17:35
Medlem
halvsvennes avatar
Naturligtvis ngon av Schweinfelds sner Inte obekanta hos polisen tidigare.
Citera
2020-09-03, 17:36
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Din dumma jvla son till en sna, man ser inte p ngon om denne tar knark.
Uppenbarligen sg polisen att Reinfeldts son var pverkad. Det r hela upprinnelsen till detta rende
Citera
2020-09-03, 17:41
Medlem
BullensPilsners avatar
Varfr har detta tagit ett helt r innan det kom ut i ljuset?
Citera
2020-09-03, 17:43
Medlem
anuspontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Din dumma jvla son till en sna, man ser inte p ngon om denne tar knark.
Jo din dumma jvla hottentott. Det kan man om man som frfattaren av inlgget anvnder sjlv.
Citera
2020-09-03, 17:44
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullensPilsner
Varfr har detta tagit ett helt r innan det kom ut i ljuset?
Fr att det egentligen r en skitsak, mer en familjegrej, och att han hllit sig p mattan. Nu uttalar han sig om ditten och datten igen, d kan folk som inte gillar honom brja vissla lite...
Citera
2020-09-03, 17:47
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Till slut fr man dr jag befinner mig hra allt om alla och det har ALDRIG frekommit ens en antydan avseende Reinfeldt. Jag umgs med journalister, politiker, osv. S fort minsta lilla grej hnt kommer den fram. Herregud, vi gr p samma fester och umgs i samma sllskap. Jag stter p Reinfeldt varje vecka och glm att han drar ladd. Aldrig hnt.

Allt gr inte att skriva om fr journalister, som tex att sexmissbrukaren Paolo Roberto har sex med mn ocks, och att han var en knd horkund har alla journalister vetat om lnge. Allt kommer fram. Tro mig.

D tror jag dig. Trodde du trffat honom en gng bara.

Att Paolo r korvryttare har jag alltid trott!
Citera
2020-09-03, 17:49
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Den dr jvla tomten r inne och sprider lgner och skit i mnga trdar hr p fb s det brukar aldrig finnas varken sanning eller substans i det den skriver.

True. Efternamn08 r en sansls mytoman.

Nr det gller Reinfeldt himself s vill alla grna att han r en knarkare, det respekterar jag, men jag som trffar p honom d och d gr inte att inbilla att det skulle finnas ett uns sanning i. Han r stel som en pinne, men lyhrd p samma gng. Vaken person med split vision. Finns heller inga rykten om att FR skulle dragit ladd. Jag tror personligen att han aldrig testat ngot. Han dricker dessutom aldrig s mkt att han ens blir avslappnad.

Fr vrigt, s uppskattar jag inte vad han gjort mot Sverige men jag har aldrig jobbat under hans regi.
Citera
2020-09-03, 17:57
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
D tror jag dig. Trodde du trffat honom en gng bara.

Att Paolo r korvryttare har jag alltid trott!

hahaha nr jag fick reda p att Paolo var inne p fel planhalva stoppade jag folk random p gatan fr att i gldje sprida ryktet vidare. Informationen kommer frn journalister som oberoende av varandra ftt info frn olika bgar.

Reinfeldt - har aldrig sett han pverkad av alkohol ens. Ingen man hnger och drar skrnor med.
Citera
2020-09-03, 17:57
Medlem
Verkar vara Reinfeldt son det handlar om. Lt grabben ha lite skoj. Ser att det diskuteras utifall pappa Fredrik gillar kokain och tar det och mnga verkar tro det handlar om honom?

Klart man kan se om ngon r knarkare, kanske inte brukare, men att se en tjackis som intagit drogen en lngre tid r inte svrt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in