2020-08-26, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thatgirldahmer
Dommen kommer den 4 september!

Tack
Citera
2020-08-30, 17:21
Medlem
Väldigt spännande att lyssna på rättegången. Förväntade mig en lite femininare röst från MGM, pratar väldigt emotionless och inte mycket uppehåll direkt.
Citera
2020-08-30, 18:45
Medlem
Citat:
Väldigt spännande att lyssna på rättegången. Förväntade mig en lite femininare röst från MGM, pratar väldigt emotionless och inte mycket uppehåll direkt.

Har du lyssnat på plats ?? Om så, kan du berätta mer ?
Citera
2020-08-30, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Har du lyssnat på plats ?? Om så, kan du berätta mer ?

Jag var inte där, hade tänkt gå dit med hade såklart oturen att bli sjuk. Men jag beställde hem ljudfilerna från Skaraborgs Tingsrätt! :3
Citera
2020-08-30, 20:58
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Jag var inte där, hade tänkt gå dit med hade såklart oturen att bli sjuk. Men jag beställde hem ljudfilerna från Skaraborgs Tingsrätt! :3
Skulle bli jätteglad om du delade dom med oss andra!
Citera
2020-08-31, 17:21
Medlem
Citat:

Ok, jag förstår. Vittnade någon av familjemedlemmarna/syskonen till MGM ?
Citera
2020-09-01, 14:54
Medlem
Citat:
Ok, jag förstår. Vittnade någon av familjemedlemmarna/syskonen till MGM ?

Betvivlar jag starks. Ingen av syskonen tyckte om Mikael direkt. Det var mer att han var en bror i blodet mer än något annat.
Typ att man älskar för att man måste
Citera
2020-09-01, 14:55
Medlem
Citat:

finns det en möjlighet att du kan ladda upp dom? Hur långt är det att lyssna på_ Har inte suttit in på ett dubbelmord
Citera
2020-09-01, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xaboco
Betvivlar jag starks. Ingen av syskonen tyckte om Mikael direkt. Det var mer att han var en bror i blodet mer än något annat.
Typ att man älskar för att man måste

Tänkte att de eventuellt vittnade mot MGM , dvs för åklagarsidan .
Citera
2020-09-01, 22:27
Medlem
Citat:
Tänkte att de eventuellt vittnade mot MGM , dvs för åklagarsidan .

Ah. Läste det tvärtom :/

Och det utgår jag från
Citera
2020-09-03, 14:37
Medlem
Stämmer det att det inte fanns några tecken på att föräldrarna försökt att larma eller nå 112? Menar när de svårt skadade ändock förmådde att barrikadera sig med låst dörr från sonen. Mobilerna var väl Androidtelefoner som är lätta att starta. Eller var det deras starka känsla för sitt föräldraskap som gjorde att de inte ville ´ blanda in ´ någon utestående? ens då...
Citera
2020-09-03, 15:09
Medlem
Citat:
Stämmer det att det inte fanns några tecken på att föräldrarna försökt att larma eller nå 112? Menar när de svårt skadade ändock förmådde att barrikadera sig med låst dörr från sonen. Mobilerna var väl Androidtelefoner som är lätta att starta. Eller var det deras starka känsla för sitt föräldraskap som gjorde att de inte ville ´ blanda in ´ någon utestående? ens då...

Vad jag läst - i tråden/ i utdrag ur FUP här - hittades mannen sittande/halvliggande i fåtölj med mobil i handen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in