Citat:
Ursprungligen postat av
Fenvatnet
Du er ikke admin, og kan heller ikke stille krav om noe som helst.
2 ganger har du dummet deg ut. Først sier du at husverten ikke eksisterer og at det er rein bløff, noe jeg kunne motbevise, og så dette innlegget mitt med at TH hadde tykke notatbøker som han hadde skrevet på i 40 år, der du antydet at det var rykter, men som du fikk link til.
Kanskje du skal ta deg en bolle og finne deg et annet forum

Jeg kan være politiførstebetjent og ha tilgang til førstehandsopplysninger, det vet du ingenting om, og det trenger jeg ikke opplyse om heller, og da blir det feil å kalle det for et rykte når jeg ikke legger ved link.
Det er jo ikke så vanskelig å se hva du driver med selv om du framstiller deg som nøytral. Nemlig å skal prøve å så tvil om meg og min påstand om at TH er psykopat og at motivet er skilsmisse.
Du prøver også å så tvil om eks-svogeren og venninnen til AE.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fenvatnet
Du er ikke admin, og kan heller ikke stille krav om noe som helst.
2 ganger har du dummet deg ut. Først sier du at husverten ikke eksisterer og at det er rein bløff, noe jeg kunne motbevise, og så dette innlegget mitt med at TH hadde tykke notatbøker som han hadde skrevet på i 40 år, der du antydet at det var rykter, men som du fikk link til.
Kanskje du skal ta deg en bolle og finne deg et annet forum

Jeg kan være politiførstebetjent og ha tilgang til førstehandsopplysninger, det vet du ingenting om, og det trenger jeg ikke opplyse om heller, og da blir det feil å kalle det for et rykte når jeg ikke legger ved link.
Det er jo ikke så vanskelig å se hva du driver med selv om du framstiller deg som nøytral. Nemlig å skal prøve å så tvil om meg og min påstand om at TH er psykopat og at motivet er skilsmisse.
Du prøver også å så tvil om eks-svogeren og venninnen til AE.
Jeg stiller ikke krav til noe som helst. Men jeg forventer at du slutter å bløffe. Du brukte husverten på Gjøvik som eksempel på en som kunne styrke ex-svogerens troverdighet. Du linket da til et intervju med husverten. Dette var ikke tilgjengelig for andre enn abonnenter. Jeg tenkte da et dette var et viktig vitne, og ba om et referat hva som ble sagt. Jeg fikk ikke et referat, og jeg skjønner hvorfor. Husverten har antakelig ikke noe negativt å si om leieboerne, husverten kan ikke ha hatt noe ufordelaktig å si om TH. Jeg har tidligere sitert hva du sa, og hva jeg sa. Dette er tilgjengelig for alle, og alle kan se at du ble avslørt. Alle kan se at du bløffa for å få kabalen til å gå opp. Du har jo innrømt det selv ved å svare det var "ikke reelt".
Neste punkt er disse notatbøkene. Jeg har tidligere spurt om hva vi vet om de manglende bøkene. Hvis det mangler eksempler, så kan det være relevant for saken. Hvis det mangler en bok for fx 2002, så er det vel ikke veldig interessant. Mangler man en bok som favner perioden for fx 2017 og 2018, så kan det være mistenkelig. Men så lenge hvilke bøker som er borte, så er det i beste fall et svakt indisium. Dette bør ikke være så vanskelig å forstå.
Jeg har selvfølgelig ikke noe mål om å fremstille meg som nøytral, er det et mål i seg selv å være nøytral?
Videre:
Du beskyldte meg to ganger for å ha vært ufin mot Minnimus. Dette føyer seg inn i rekken av usakligheter. Jeg håper inderlig at Minnimus redegjør for dette i tråden.
Til slutt: Ja, du kan være politiførstebetjent. På et hittegodskontor. En politiførstebetjent (etterforsker) med så utpreget tunnellsyn, og som flere ganger blir tatt for å bløffe, vil etter hvert bli en belastning for etaten. Vedkommende vil bli tatt av saken, og omplassert. En politiførstebetjent som etterforsker greier å se forskjellen mellom et rykte og noe som er dokumentert. Et rykte må undersøkes. Er det ikke hold i ryktet, så legger man det til side. Hvis det er mye som tyder på at et rykte kan være noe å jobbe videre med , så gjør man det. Og først da er det mulig vurdere om dette kan være et indisium. Etterforskningen kan også ende med at et antatt indisium, etter grundig etterforskning, kan bli til et bevis. En seriøs politiførstebetjent ville aldri slengt ut så mye tåpeligheter som du har gjort. Hadde politiførstebetjenten gjort det, så hadde det vært for å trolle. Og det er dessverre noen som driver det. Jeg har sett folk slenge ut psykiatriske diagnoser om andre, da lurer på de som stadig driver med dette, selv har en diagnose. Og før du rekker å rapportere meg: jeg skriver folk, jeg skriver IKKE at DU har en diagnose.
Jeg krever ikke at du at du skal svare på disse beskyldningene du retter mot meg. Men er det igjen ett fnugg av redelighet, så svarer du på dette. Du må svare - kom ikke med ørten andre ting - som ikke har noe med beskyldningene å gjøre.