2020-09-03, 02:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iditarod
Jeg har vært veldig i tvil om jeg skal bruke mer tid på voksenopplæring. Jeg har flere ganger forsøkt å forklare deg at det er helt greit bruke innsideinformsjon, videreformidle et rykte, spekulasjoner osv. Men da synes jeg man plikter å opplyse om at dette er udokumenterte påstander, rykter etc., men du presenterer konsekvent disse opplysningene som fakta. Dette har jeg påpekt gang på gang overfor deg. Hvis du har fulgt tråden, vil du se at jeg har stilt krav om dette også til andre profiler, så du kan ikke ha unngått å få med deg hva jeg mener om dette. Enten så later du som du ikke skjønner dette, eller så må forklaringen være at du er høyt hevet over de krav som stilles til andre på FB.

I dag har du beskyldt meg to ganger for å ha vært ufin mot Minnimus.
I ditt første innlegg sier du: "Du forsøkte også flere ganger å angripe Minnimus"
I ditt neste innlegg er forsøket blitt til flere faktiske angrep: "Jeg så flere ganger hvordan du angrep Minnimus."
Jeg kjente meg ikke igjen i disse påstandene, jeg kan rett og slett ikke huske noen av de påståtte angrepene. Jeg sendte derfor en pm til Minnimus om dette, og spurte om hun hadde følt seg dårlig behandlet av meg. Jeg spurte om hun kunne bekrefte eller avkrefte dette. Jeg skrev videre at jeg hadde et ønske om at besvarelsen skulle komme i denne tråden, ikke via pm. Jeg presiserte også at jeg ville ha dette svaret offentlig, også hvis svaret bekrefter dine påstander.
Minnimus har ikke vært aktiv på en stund, og hun har foreløpig ikke lest min pm til henne. Jeg oppretten min profil i mai måned , og via kontoen har jeg lest alle mine innlegg. Jeg finner ingen tegn på noen uoverstemmelser mellom Minnimus og meg. Jeg har ikke sitert henne, og hun har heller ikke sitert meg. Ved rask gjennomlesing, har jeg funnet ut at jeg har nevnt Minnimus to ganger. Begge gangene har jeg rost henne. Kan du tenke deg hva jeg roste henne for? Ikke det, nei. Minnimus fikk ros av meg for at hun presisterte at hun fremmet påstander som var innsideinformasjon, rykter, informasjon fra nær famile etc. Hun skjønte at det var viktig og skille mellom ubekreftede rykter og lignende, og dokumenterbare påstander.

Du er ikke admin, og kan heller ikke stille krav om noe som helst.
2 ganger har du dummet deg ut. Først sier du at husverten ikke eksisterer og at det er rein bløff, noe jeg kunne motbevise, og så dette innlegget mitt med at TH hadde tykke notatbøker som han hadde skrevet på i 40 år, der du antydet at det var rykter, men som du fikk link til.
Kanskje du skal ta deg en bolle og finne deg et annet forum
Jeg kan være politiførstebetjent og ha tilgang til førstehandsopplysninger, det vet du ingenting om, og det trenger jeg ikke opplyse om heller, og da blir det feil å kalle det for et rykte når jeg ikke legger ved link.
Det er jo ikke så vanskelig å se hva du driver med selv om du framstiller deg som nøytral. Nemlig å skal prøve å så tvil om meg og min påstand om at TH er psykopat og at motivet er skilsmisse.
Du prøver også å så tvil om eks-svogeren og venninnen til AE.
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-09-03 kl. 03:44.
Citera
2020-09-03, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Har det vært rekonstruksjoner i S4 i dag da. Noen som vet? Noen lokale kanskje.

Nå rekonstrueres det i S4.

https://www.tv2.no/nyheter/11623322/
Citera
2020-09-03, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karamellis
Nå rekonstrueres det i S4.

https://www.tv2.no/nyheter/11623322/

Forresten merkelig at de velger å gå ut av baksetet? Hvis TH kom kjørende selv til S4?
Citat:
Torsdag er minst fem politifolk på plass. Flere ganger har en av dem gått ut av baksetet en sivil politibil, mens en annen har filmet øvelsen.

Politibilen står parkert med fronten inn mot garasjen.

Citera
2020-09-03, 10:15
Bannlyst
Citat:
Forresten merkelig at de velger å gå ut av baksetet? Hvis TH kom kjørende selv til S4?

Hm, pussig. Ble han kjørt hjem av en annen? VE? Mens bilen til TH sto på jobb?
Ikke godt å si hva de rekonstruerer. Om han snek seg hjem mens de andre spiste lunsj, og så drap han AE, eller om de rekonstruerer når han kom hjem 13.00.
Det har jo vært snakk om her at hvis han gikk hjem til fots, så ville forskjellige kameraer langs veien fange han opp, men hvis han sitter i et baksete..
Kan også være at de rekonstruerer når de kom hjem i taxi.
Hvis det er når de kom hjem på kvelden de rekonstruerer, så kan det bety at de mener at det har skjedd noe på kvelden i forbindelse med drapet. Foranledning til drap. Høylytt krangel som det har vært snakk om her tidligere. Kanskje vold.
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-09-03 kl. 10:35.
Citera
2020-09-03, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Ikke godt å si hva de rekonstruerer. Om han snek seg hjem mens de andre spiste lunsj, og så drap han AE, eller om de rekonstruerer når han kom hjem 13.00.
Det har jo vært snakk om her at hvis han gikk hjem til fots, så ville forskjellige kameraer langs veien fange han opp, men hvis han sitter i et baksete..
Kan også være at de rekonstruerer når de ko hjem i taxi.
Får høre med z om de skal undersøke hans teori om at aeh gikk frivillig inn i baksetet på bilen for å rømme inn i solnedgangen.
Citera
2020-09-03, 10:37
Medlem
Slettsnokens avatar
Eneste lydopptaket de har er nok samtalen med politiet kl 1410, så de vil vel undersøke hvorvidt han var inne i huset eller satt i bilen, enten alene eller med en i baksetet som gikk ut/inn.

Fravær av skoavtrykk, at han ikke hørte AE’s telefon, ikke så slepespor med en gang etc. tyder på at han IKKE var i huset etter jobb, og alt handler nok nå om å sjekke troverdigheten hans.
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-09-03 kl. 10:42.
Citera
2020-09-03, 10:49
Medlem
De har hatt hemmelig avlytting av han i flere måneder, det kan jo være noe fra det.
Citera
2020-09-03, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Får høre med z om de skal undersøke hans teori om at aeh gikk frivillig inn i baksetet på bilen for å rømme inn i solnedgangen.

Ja, hehe, kommer vel sikkert noe skrudde greier snart tipper jeg.
Citera
2020-09-03, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Kan også være at de rekonstruerer når de kom hjem i taxi.
Hvis det er når de kom hjem på kvelden de rekonstruerer, så kan det bety at de mener at det har skjedd noe på kvelden i forbindelse med drapet. Foranledning til drap. Høylytt krangel som det har vært snakk om her tidligere. Kanskje vold.

Ja, hendelsesforløp fra kvelden før kan jo stemme da. At det er når de kommer hjem i taxi. Når ellers sitter voksne på i baksetet? Når det er fler enn to i bilen, når en ikke vil synes på kamera, eller om det er montert barnesete i forsetet.
Edit: legger til «eller når man sitter i baksetet med en valp i en bil uten bur».
Senast redigerad av Karamellis 2020-09-03 kl. 11:32.
Citera
2020-09-03, 11:28
Medlem
Citat:
Ja, hendelsesforløp fra kvelden før kan jo stemme da. At det er når de kommer hjem i taxi. Når ellers sitter voksne på i baksetet? Når det er fler enn to i bilen, når en ikke vil synes på kamera, eller om det er montert barnesete i forsetet.

Taxien ville neppe kjørt helt inn til garasjen/inngangsdøren, men stoppet utenfor porten. Taxituren som alternativ tror jeg vi kan utelukke.

Og, taxituren dagen før er neppe så sentral at det er nødvendig med en stor og ressurskrevende rekonstruksjon. Dessuten har de taxisjåføren som et uavhengig vitne.
Senast redigerad av Alsagio 2020-09-03 kl. 11:34.
Citera
2020-09-03, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Taxien ville neppe kjørt helt inn til garasjen/inngangsdøren, men stoppet utenfor porten. Taxituren som alternativ tror jeg vi kan utelukke.

Ja, sånn kan det jo også være. Men rarere ting har vel skjedd enn at folk i pentøy blir kjørt opp mot døra i høstværet. Så ikke klar for å utelukke, men det er et poeng.
Citera
2020-09-03, 11:35
Medlem
Citat:
Ja, sånn kan det jo også være. Men rarere ting har vel skjedd enn at folk i pentøy blir kjørt opp mot døra i høstværet. Så ikke klar for å utelukke, men det er et poeng.

Se også min edit av post: Og, taxituren dagen før er neppe så sentral at det er nødvendig med en stor og ressurskrevende rekonstruksjon. Dessuten har de taxisjåføren som et uavhengig vitne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in