2020-09-03, 00:14
Medlem
Snapcounts avatar
Ngon i Trumps kampanjrum har kommit med ngot nytt :

Trump out tries new nickname: 'Joe Hiden'

https://www.foxnews.com/politics/tru...name-joe-hiden
2020-09-03, 00:41
Medlem
Om man vill ta ledigt natten efter valet/rstrkningen. Nr tar man ledigt d? 3e november (tisdag) eller 4e november?

Jag vill allts se hela spektaklet hela natten fram tills det r avgjort. (ven om det sker "sent" in p svensk morgon) dricka ngra l och chilla och drmed inte jobba dagen efter denna natt. S vilken jvla dag blir det?

Behver boka ledigheten nu.

Tack p frhand.

Mvh.

Ps. Jo jag vet att Trump vinner, men jag vill se det live.
2020-09-03, 00:42
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Hur illa r det nr man behver en j*vla guide fr att hlla koll p alla konspirationer?

A guide to 9 conspiracy theories Trump is currently pushing
2020-09-03, 00:50
Medlem
PrivateBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Du kom, gissade jag, frn en redneck-by. r av allt att dma ngt hjrnsvag, och har samma skrivstil ( ton) som andra extremister hr...ser du ngot/ra epitet som r fel s rtta mig grna...helst retoriskt.

Det r du Anders Zorn, som r den hjrnsvaga, du kallar faktafrmedlare i trden fr nazister och konspirationsteoretiker, du lider av TDS och borde ska hjlp. Har du anklagat ngon av skribenterna i trden fr att vara rasist? Jag ger dig epitetet den frvirrade halmgubben Anderzohn, som misstnkliggr serisa skribenter i trden.
Lider du av demens som Joe Hiden?
Senast redigerad av PrivateBusiness 2020-09-03 kl. 01:00.
2020-09-03, 00:55
Medlem
Pungsvings avatar
Biden har brjat ta kemikalier fr att verka vaken, ej halvdd. Han r helt borta. Mnga demokrater rder honom att inte debattera Trump. Biden kommer bli utskrattad om han debatterar. Han frstr inte frgor lngre och svamlar vrre n Lfven.
2020-09-03, 01:00
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Abrogera

Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Att jag skulle vara honom ???

Du, stter 5 fingrar p Bibeln och svr : Detta r mitt enda aktiva nick p FB.
(och inte fan har du ngon egentlig sak med det att gra)

Ta det som du vill. Du.., tnk efter lite nu.
Var tvungen att frga...sniffade upp ett vlbekant mnster bara; det r relevant eftersom det r drygt som f*n nr folk serverar nonsens inlgg som om det inte fanns ngn morgondag hr.

Fr att svara p en annan sak som du inte i s tydliga ordalag pstod, s har jag visst respekt fr GOP'are, och jag hade inte haft problem med Pence som POTUS (ven om jag hade tyckt det var ett dligt val). Trumpism/nepotism dremot, det gillar jag inte...ta det fr vad du vill.
Senast redigerad av ErikAnderzohn 2020-09-03 kl. 01:17. Anledning: Abrogera
2020-09-03, 01:02
Medlem
PrivateBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Biden har brjat ta kemikalier fr att verka vaken, ej halvdd. Han r helt borta. Mnga demokrater rder honom att inte debattera Trump. Biden kommer bli utskrattad om han debatterar. Han frstr inte frgor lngre och svamlar vrre n Lfven.

Trump vill ha drogtester av sig sjlv och Biden fre debatterna.
2020-09-03, 01:14
Medlem
Det som frvnar mig r hur fullstndigt korkade och usla demokraterna r nr det gller taktik?
Dom tycks ju inte kunna gra ngonting rtt. Dom kan inte ens f fram en vettig kandidat som kan utmana Trump. Jag kommer bli vldigt frvnad om inte Trump vinner detta val pissltt.
2020-09-03, 01:48
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Addendum

Blam! Bing! Bong! Crash! Fox News Poll: Biden tops Trump among likely voters in key states

Arizona ser jag inte Biden torska. North Carolina kanske, Wisconsin kanske...Det senare, Ron Johnson's hemmaplan, r nog svrt fr Biden att ta; framfrallt pga att denna senator gillar Russian intel lite fr mkt.

(FB) Presidentvalet 2020
(FB) Presidentvalet 2020
Senast redigerad av ErikAnderzohn 2020-09-03 kl. 01:53. Anledning: Addendum
2020-09-03, 01:51
Medlem
0rganets avatar
Fox News har en extremt kort rapport om DERAS egna vljarunderskning i tre mycket viktiga delstater (video):
https://twitter.com/Acyn/status/1301280988014682112

Oj vad mycket som hnt idag s de inte ens kan ge tittarna mer n 22 sekunder ver dessa 3 mycket viktiga stater.

Varfr gr de denna underskning om de inte vill frmedla den till sina trump-tittare?
2020-09-03, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Fox News har en extremt kort rapport om DERAS egna vljarunderskning i tre mycket viktiga delstater (video):
https://twitter.com/Acyn/status/1301280988014682112

Oj vad mycket som hnt idag s de inte ens kan ge tittarna mer n 22 sekunder ver dessa 3 mycket viktiga stater.

Varfr gr de denna underskning om de inte vill frmedla den till sina trump-tittare?

De vill inte att Trump ska racka ner p kanalen. De ter av varandra. Men p det hr sttet fr ju Trump ingen id om vad som hnder i verkligheten, som han redan har svrt att ta in. Tror det r f om ens ngon som trs sga ngot om verkligheten till honom.
2020-09-03, 09:36
Medlem
Att en president som uppmuntrar vljarna till valfusk och som i sa fall ven r straffbara handlingar under valet r ju hpnadsvckande i all sin osmaklighet. Att sedan Barr, landets justitieminister, som skall fretrde lag och ordning inte vgar vgar kritisera Trumps uppmaning till kaos runt valet r mer n sorgligt.
Tycker det verkar som Trump ńu ser lag och ordning under valet r ett hinder som mste undanrjas fr att vinna valet eftersom kaos snart r det enda han har i sin verktygslda infr valet.

Och Trumps utspel om faran fr USA om demokraterna fr makten var ju ett tomt slag i luften eftersom f vljare trodde honom eller nd ansg att viruset dr ju Trump fr tummen ner av allt fler r en viktigare frga n skrmselpropaganda fr kommunist a la 1950-talet.

Undrar hur kta republikaner ser p hans uppmaning till vljarna att skapa kaos i rstrkningen. Partiet har ju en gng i tiden trots allt sttt ansett sig st fr demokratiska principer som lag och ordning

https://www.washingtonpost.com/polit...379_story.html

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in