2020-09-02, 17:41
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
De som nu är barn eller barnbarn eller rentav barnbarnsbarn till de invandrare som kom hit på 70-talet.

Mångkulturen blir inte bättre för mig av att tiden går och främmande folk rotar sig i Sverige sedan generationer. Det är rasfrågan det hänger på. Med finnar och andra europeer är det inte ett problem. De andra ser man (iallafall jag) som inkräktare som sprider otrivsel genom att de tar över.

Individuella undantag finns alltid. Inget konstigt med det.

Det känns fel i ett drömscenario att deportera alla dessa jag tänker på. Å andra sidan är de alltjämt inga jag kan tänka mig att försvara. "Jugoslaviens sammanbrott" kan äga rum här också och då blir det ett djäkla omfattande mördande åt alla håll.
Beter de som som folk är de ok för mig, beter de sig som babbar och negrer så ut med skiten!
Orkar inte med folk som är födda här och snackar som en babbe heller, tom. svenskar låter som babbar när de bott på dåliga ställen.
Citera
2020-09-02, 17:45
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Kommer aldrig att bli någon återvandring, vare sig de är nyanlända eller tredje generationens.

Säg att 100% röstar SD nästa år, och de påbörjar planeringen att skicka hem dem en för en.

Tror du att deras egentliga hemländer vill ha tillbaka dessa blodsugande skräpmänniskor? Kommer aldrig att hända. De kommer säga nej, och skickar vi tillbaka dem ändå så kommer de skjutas vid gränsen.
Då drar vi in alla jävla miljarder i bistånd vi skickar till sandhögarna, nog fan tar de emot skräpet då nog Sen om de skjuts vid gränsen bryr jag mig inte så mycket om, bara vi blir av med problemen så är jag nöjd.
Citera
2020-09-02, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Då drar vi in alla jävla miljarder i bistånd vi skickar till sandhögarna, nog fan tar de emot skräpet då nog Sen om de skjuts vid gränsen bryr jag mig inte så mycket om, bara vi blir av med problemen så är jag nöjd.

Då kommer de använda pengarna till att skicka hit fler, så de får ännu mer pengar...

Pengar får de redan i dagsläget. Sverige är så in i helvete korrumperat av blattar...

Men för all del, spara på miljön och skjut dem här istället.
Citera
2020-09-02, 19:27
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Då kommer de använda pengarna till att skicka hit fler, så de får ännu mer pengar...

Pengar får de redan i dagsläget. Sverige är så in i helvete korrumperat av blattar...

Men för all del, spara på miljön och skjut dem här istället.

Men när vi väl kommit till stadiet återvandring så är gränserna stängda för dessa trollfolk.
Det blir även bestraffningar för dessa länder, dvs. de väljer självmant piskan.
Det är dock bra att du INTE är den som organiserar detta, allt är ju totalt omöjligt för dig
Citera
2020-09-02, 19:32
Bannlyst
Barnbarnbarn till det som hit på 70 talet? När Olof Palme blev statsminister då började vi plocka hit en massa skit ifrån Chile och Amerikanska dessinatörer ifrån Vietnam kriget och annan skit. Men Olof Palme började förfallet av Sverige.
Citera
2020-09-02, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Gäststudenter och gästforskare är väl bägge grupper som inte är direkt kompetenta. Studenterna är under inlärning och forskarna likaså. Dessa åker dessutom hem efter utbytet, så någon permanent migration är det inte tal om i deras fall.

Vem avgör kvalifikation? Det borde vara marknaden som gör det, inte politikerna. Ska man göra politik av migration är det risk att vi hamnar i ett tillstånd där gränserna stängs tills politikerna anser att "behov" råder. När marknaden får avgöra kommer både immigration och emigration att ske utan att någon främlingsfientlig politik behövs.

Migration är en fråga som nationalisterna gjort till sin för att deras ideologi handlar om det egna landet, men att migration skulle ha med nationalism att göra är långsökt.

Att du måste babbla om nationalism visar snarast att du inte förmår analysera och argumentera. Ditt argument för oselekterad fri invandring blir då bara "det är bra för nationalister tycker det är dåligt". Ett vetllöst dåligt argument naturligtvis.

Att det egentligen inte ligger någon annat än känsloargument bakom din analys framgrå också av ditt tal om att "marknaden kan bestämma".

Du kan inte ha någon känsla alls för hur en marknad fungerar utan tror att det är något magiskt som gör allt bra.
Man måste förstå incitamenten för olika aktörer på en marknad för att komma någonstans.

Incitamentet för en arbetskraftsinvandrare är inte annat än i mycket ringa grad lönen. Det stora incitatmentet är att få bo i ett land med ett utbyggt välfärdsland och att om möjligt så småningom få permanent uppehållstillstånd i landet.

Om "marknaden" fick bestämma så skulle landet fyllas upp av tiotals miljoner människor från extremt fattiga länder som var beredda att jobba för 20 spänn i timmen plus en säng i en barack. Den välfärd som lockar migranterna betalar inte arbetsgivaren för i det fallet. Sjukvård, polis, rättsväsende, pensionssystem och allt sådant som migranten belastar finansieras inte av arbetsgivaren när lönen är låg.

Idag har man åtminstone krav på en viss inkomst men "marknaden" ordnar naturligtvis detta. Arbetskraftsinvandrare får arbeta under slavlika förhållanden med en oficiellt hög inkomst som de aldrig ser röken av i praktiken. Efter några år har de PUT och fortsätter naturligtvis inte i slavjobbet. De hamnar i samma kategori som lågutbildade asylinvandrare och lever på bidrag kompletterat med svartarbete och annat.

Det är vad "marknaden" åstadkommer.
Citera
2020-09-02, 20:01
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Kommer aldrig att bli någon återvandring, vare sig de är nyanlända eller tredje generationens.

Säg att 100% röstar SD nästa år, och de påbörjar planeringen att skicka hem dem en för en.

Tror du att deras egentliga hemländer vill ha tillbaka dessa blodsugande skräpmänniskor? Kommer aldrig att hända. De kommer säga nej, och skickar vi tillbaka dem ändå så kommer de skjutas vid gränsen.

Just det problemet kan man lösa genom att betala ersättning till valfri negerdiktator. Khaddafi arbetade så medans han levde tex. Men om de nu skjuts vid gränsen som du säger....vad är problemet?

Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Barnbarnbarn till det som hit på 70 talet? När Olof Palme blev statsminister då började vi plocka hit en massa skit ifrån Chile och Amerikanska dessinatörer ifrån Vietnam kriget och annan skit. Men Olof Palme började förfallet av Sverige.

Bra att någon knäppte honom i alla fall. Han och hans vidriga familj fick så dom teg.
Senast redigerad av MuhamtaCurry 2020-09-02 kl. 20:03.
Citera
2020-09-02, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Men när vi väl kommit till stadiet återvandring så är gränserna stängda för dessa trollfolk.
Det blir även bestraffningar för dessa länder, dvs. de väljer självmant piskan.
Det är dock bra att du INTE är den som organiserar detta, allt är ju totalt omöjligt för dig

Helt rätt, ibland måste man till med lite våld och vaselin.

Och en jävla massa våld till... Lär ju bli ett gigantiskt krig där förloraren får ta över Sveriges roll som muslimsk soptipp.
Citera
2020-09-02, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Just det problemet kan man lösa genom att betala ersättning till valfri negerdiktator. Khaddafi arbetade så medans han levde tex. Men om de nu skjuts vid gränsen som du säger....vad är problemet?

Problemet är att de kommer fortsätta skita ut babbeungar, men det finns bara en begränsad mängd ammunition.
Citera
2020-09-02, 22:14
Medlem
Monikas avatar
Citat:
Nej jag tänkte på getknullarna som vill islamifiera Sverige och hjärntvätta dess följare.
Hjärtvätta Sveriges följare? Vilka är Sveriges följare? Tror det är väldigt få människor som vill knulla med getter. Eller menar du något annat?
Citera
2020-09-02, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monika
Hjärtvätta Sveriges följare? Vilka är Sveriges följare? Tror det är väldigt få människor som vill knulla med getter. Eller menar du något annat?

Menade Islams följare, var väl syftesfel. Invandrare vill knulla getter men det är inte alltid de har en.

Då får man ta en: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/8m3j1W/stal-get--akte-fast-pa-bar-garning
Citera
2020-09-04, 05:16
Medlem
Monikas avatar
Citat:
Menade Islams följare, var väl syftesfel. Invandrare vill knulla getter men det är inte alltid de har en.

Då får man ta en: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/8m3j1W/stal-get--akte-fast-pa-bar-garning
Vill invandrare knulla med getter? Hur menar du? Folk som utvandrar från sina olika hemländer vill knulla med getter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in