Citat:
Så nu har du hittat en ny vinkel. Det är männens fel. Primärt då de svenska kan man väl anta. Annars finns det en del filmmaterial från kravallerna där vuxna kvinnor glatt stämmer in i den judefientliga sången som b.l.a handlar om muhammeds svärd. I ett annat så syns en medelålders kvinna ropa upphetsat för att driva på demonstranternas våldsamhet.
Klarar man inte av en stark yttrandefrihet, som b.l.a innebär att man får kritisera en religion till den grad att man t.o.m får bränna upp någon religions "heliga" bok, kanske den personen bör fundera på om han/hon ska bo kvar här överhuvudtaget. Trots allt så är det en stor majoritet av oss som gillar den stora frihet som vi åtnjuter. Så någon ändring kan då denne individ inte räkna med. Vore det då inte en lösning att han/hon flyttade till ett land som strikt styrdes efter de islamska principerna??. Jag menar, då behöver man inte "utsättas" för något som helst negativt kring sin religion och kommer förmodligen att må mycket bättre.
Klarar man inte av en stark yttrandefrihet, som b.l.a innebär att man får kritisera en religion till den grad att man t.o.m får bränna upp någon religions "heliga" bok, kanske den personen bör fundera på om han/hon ska bo kvar här överhuvudtaget. Trots allt så är det en stor majoritet av oss som gillar den stora frihet som vi åtnjuter. Så någon ändring kan då denne individ inte räkna med. Vore det då inte en lösning att han/hon flyttade till ett land som strikt styrdes efter de islamska principerna??. Jag menar, då behöver man inte "utsättas" för något som helst negativt kring sin religion och kommer förmodligen att må mycket bättre.
Det är ingenting nytt och är alltid är männnen som är problemet. Finns mycket studie på det. Det är svenskar som dra islamkortet och hur islam är islam är våldsamma men i själva verket handlar om man hatar dem lever på bidrag. Såna folk vill att pengarna ska gå till dem.
Är det ingen religionsfrihet i Sverige? Kritiserar man islam och tycker att det inte hör i Sverige, så vart är religionsfrihet?
Men du har du något gemensamt att styra ett land från din egen tron. Så jag ser inget skillnad mellan dig och deras politiker...
han har fortfarande inte begått något brott i sverige som ger polis rätt att neka honom inträde i 2 år. Helt sjukt ju.. varför inte utvisa dom 300 orcher som spred kaos ?det visar bara att paludan hade rätt om dessa människor.