• 1
  • 2
2018-04-26, 20:44
Medlem
pwmus avatar
Blev totalt förälskad i henne! När jag växer upp så vill jag se ut precis som hon! Är det någon här på Flashback som har något skvaller om henne? Hennes efternamn säger ju att hon inte är svensk men vem är hon? Otroligt vacker och verkar kompetent. Diggar henne.
Citera
2018-04-26, 20:50
Medlem
Lyssna på avsnitt 56 av podden "På riktigt", med tidigare Lyxfällan-programmledarna Charlie och Mattias så är hon med.
Citera
2018-04-26, 20:51
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pwmu
Blev totalt förälskad i henne! När jag växer upp så vill jag se ut precis som hon! Är det någon här på Flashback som har något skvaller om henne? Hennes efternamn säger ju att hon inte är svensk men vem är hon? Otroligt vacker och verkar kompetent. Diggar henne.

Hennes namn är tydligen Polens motsvarighet till "Lena Andersson", dvs. det finns "tretton på dussinet" som heter samma. När jag begränsade sökningen till "enbart Sverige" dök detta upp:

Magdalena Kowalczyk, som spelar Athena, berättar hur hon tränade för att komma i gladiatorform.
https://www.tv4.se/gladiatorerna/art...bf72519400baeb

-Är det samma tjej du syftar på?
Citera
2018-04-26, 20:57
Medlem
pwmus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Hennes namn är tydligen Polens motsvarighet till "Lena Andersson", dvs. det finns "tretton på dussinet" som heter samma. När jag begränsade sökningen till "enbart Sverige" dök detta upp:

Magdalena Kowalczyk, som spelar Athena, berättar hur hon tränade för att komma i gladiatorform.
https://www.tv4.se/gladiatorerna/art...bf72519400baeb

-Är det samma tjej du syftar på?
Ja!
Citera
2018-04-26, 21:08
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ja!

Är hon lika vågat utklädd i Lyxfällan? -Får börja titta på Lyxfällan i så fall!

Gladiatorn Athena beskrivs som den goda men hårda krigargudinnan: stolt, vis – och skoningslös. Hon har byggt sin kropp med thaiboxning och styrketräning. Hennes riktiga namn är Magdalena Kowalczyk och har en imponerande meritlista med en världsmästartitel i thaiboxning och några proffsmatcher i bagaget. Nu är hon aktuell i Gladiatorerna och är mångas tjejer och killars förebild. Vi har träffat Athena för att få reda på hur en nybörjare skall komma igång med styrketräning.
http://www.tasteline.com/inspiration...iatorn-athena/

(Ur ett längre reportage från ovanstående länk, Magdalena lämnar också tips på hur man lagar pannkakor.)
Citera
2020-02-25, 20:18
Avstängd
Adelaides avatar
Jävligt het är hon i alla fall.
Citera
2020-06-03, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Jävligt het är hon i alla fall.
Det slår mig när jag tittar nu.
Citera
2020-09-01, 02:39
Medlem
Citat:

Hon är rätt snygg
Citera
2020-09-01, 21:25
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:

Det finns gott om familjer med polska som bott i Sverige i hundratals år så att utgå från att någon som heter något polskklingande i efternamn inte är "svensk" funkar inte alltid.
Citera
2020-09-02, 11:11
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Det finns gott om familjer med polska som bott i Sverige i hundratals år så att utgå från att någon som heter något polskklingande i efternamn inte är "svensk" funkar inte alltid.

Polska efternamn skulle det stått.
Citera
2021-01-14, 22:09
Medlem
Tyvärr drabbad av allvarlig sjukdom nu
Citera
2021-01-15, 03:29
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monday1
Tyvärr drabbad av allvarlig sjukdom nu