2020-09-01, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Nej, men kanske ngn form av provokation frånpojkarna?
Inte utifrån vad som kommit fram. Hade jag varit 16 så hade jag inte provocerat några knarkare inte.
Citera
2020-09-01, 20:38
Medlem
Citat:
En Provokation som leder till att man toryrmisshandlar samt våltdar 2 pojkar hela natten?
Citera
2020-09-01, 20:39
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skewie
...
Uppgiften om att offren blev utsatta för knivhugg på vaderna kommer från Expressen 27 aug som citerar åklagaren.
Uppgiften om att de båda brottsoffren fick ett knivhugg var kommer från Expressen 26 aug
...
Jag tror det är reportern i klippet från den 27/8 som inte kan svenska så bra. Knivhugg vaderna, vad är det?
Hon citerar inte heller åklagaren utan refererar till vad han ska ha sagt. I texten under klippet i länken står det "Åklagaren: Ett knivhugg vardera". Jasmin kan mycket väl ha läst sitt manus slarvigt.

Det du ger exempel på från den 26/8 är däremot ett citat:
"- De har blivit knivhuggna. Det verkar vara ett knivhugg per målsägande. ..."
Citera
2020-09-01, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pisseman
Inte utifrån vad som kommit fram. Hade jag varit 16 så hade jag inte provocerat några knarkare inte.
Precis, undrar även vad för slags provokation som leder till detta? Är man uppgifter eller liknande så kan de väl givetvis uppstå bråk mellan ungdomar,’ men i normala fall är de 1 eller 2 smällar på Käften som gäller sen är det över.
Citera
2020-09-01, 20:40
Medlem
Citat:
Ja provokationen va att de ve svenskar
Citera
2020-09-01, 20:48
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Omöjligt är det inte. Motivet är inte känt. Men det spelar egentligen mindre roll. Brotten blir inte mildare för det.
Citera
2020-09-01, 20:48
Medlem
Vad är det för snack om våldtäckt? kan någon beskriva våldtäckts biten? jag har bara hört tortyr. hur våldtogs pojkarna?
Citera
2020-09-01, 21:03
Medlem
Citat:
Vad är det för snack om våldtäckt? kan någon beskriva våldtäckts biten? jag har bara hört tortyr. hur våldtogs pojkarna?
Föremål kördes upp i Anus, jag har i tråden öäst att det skulle ha varit både flaskor och kvastskaft. Vad som verkligen skett är oklart.
Citera
2020-09-01, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Jag tror det är reportern i klippet från den 27/8 som inte kan svenska så bra. Knivhugg vaderna, vad är det?
Hon citerar inte heller åklagaren utan refererar till vad han ska ha sagt. I texten under klippet i länken står det "Åklagaren: Ett knivhugg vardera". Jasmin kan mycket väl ha läst sitt manus slarvigt.

Det du ger exempel på från den 26/8 är däremot ett citat:
"- De har blivit knivhuggna. Det verkar vara ett knivhugg per målsägande. ..."
Det citatet kan i och för sig bortförklaras med att Karl inte är så bra på att skriva på ett tangentbord. Karl kan ha skrivit slarvigt.

Uppgiften om att de höggs i vaderna har återgivits på fler ställen utöver detta reportage.

Det enda vi kan vara säkra på är att uppgiften om avskurna hälsenor inte förekommit i media uten tillkommit genom ett missförstånd tidigare i denna tråd.
(FB) Solna: Pojkar kidnappades och misshandlades grovt på kyrkogård (2020-08-23)
Citera
2020-09-01, 21:04
Medlem
Citat:
Föremål kördes upp i Anus, jag har i tråden öäst att det skulle ha varit både flaskor och kvastskaft. Vad som verkligen skett är oklart.

Det låter inte troligt?
Citera
2020-09-01, 21:11
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Det låter inte troligt?
Det har inte framkommit något officiellt om vad våldtäkten gick ut på. Jag har själv spekulerat kring att det kan vara en pinne i anus eller något annat eftersom de häktats för just våldtäkt och inte "grov" våldtäkt. Men det kan ju vara oralsex eller att GM pillat på deras kön, det behövs inte så mycket för våldtäkt idag.
Citera
2020-09-01, 21:13
Medlem
Citat:
Det enda som framkommit i media är att de mistänks ha blivit utsatta för våldtäkt i lagens mening.

De saker som du räknar upp är bara spekulationer som håller på att bli trådsanningar. Respektlöst mot brottsoffren att låta era sexfantasier skena iväg på det här sättet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in