2020-08-29, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 86SannaPanna86
Men vänta här nu... Anna Book har drygt 50.000 följare. Pernilla har 585.000 följare. Så Pernilla har i förhållande till sitt följarantal också lite likes. Men tror Pernilla W oavsett är mer omtyckt.

Om man gör en snabb kalkylering så har Pernilla ca 8% likes i förhållande till antalet följare medans Booken har mindre än en procent.
Citera
2020-08-29, 21:43
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 86SannaPanna86
Men vänta här nu... Anna Book har drygt 50.000 följare. Pernilla har 585.000 följare. Så Pernilla har i förhållande till sitt följarantal också lite likes. Men tror Pernilla W oavsett är mer omtyckt.

😂😂
Jag tyckte väl att det verkade för otroligt att Pernilla skulle bara ha 2000 följare fler än Anna, men eftersom de båda i mina ögon är samma skrot, så kollade jag inte extra noga..
585.000 följare, blev 58.5 tusen följare..

Men Nanne Grönwall har 20.000 mindre följare än Anna och snittar på över 1000 gilla på sina inlägg. Däremellan 1400-2400.

Felicia har 6700 följare på IG, som har legat på ungefär samma nivå sedan hon försökte satsa på att blogga.. Att jämföra med Bianca som har 1,1 miljoner följare på IG.
Senast redigerad av cece123 2020-08-29 kl. 21:52.
Citera
2020-08-30, 11:37
Medlem
Blir det en fällande dom för LillTunnan kommer den garanterat att överklagas. Våldtäckarungen försökte överklaga till HD eftersom löjliga familjen ansåg att han var oskyldig. Blir domen medial kommer LillTunnan att böla loss på känt Book maner, jag är oskyldigt dömd och dem är förstörtt min karriär
Citera
2020-08-30, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
😂😂
Jag tyckte väl att det verkade för otroligt att Pernilla skulle bara ha 2000 följare fler än Anna, men eftersom de båda i mina ögon är samma skrot, så kollade jag inte extra noga..
585.000 följare, blev 58.5 tusen följare..

Men Nanne Grönwall har 20.000 mindre följare än Anna och snittar på över 1000 gilla på sina inlägg. Däremellan 1400-2400.

Felicia har 6700 följare på IG, som har legat på ungefär samma nivå sedan hon försökte satsa på att blogga.. Att jämföra med Bianca som har 1,1 miljoner följare på IG.
Felicias konto är privat. Det blev det när hon åkte fast för stölden i Varberg.
Citera
2020-08-30, 12:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Felicias konto är privat. Det blev det när hon åkte fast för stölden i Varberg.

Jag vet det.
Felicia skulle ändå inte kunna komma någon vart, hon är värre än sin mamma när det kommer till att fullfölja saker.
Därav hennes låga antal följare på IG, som inte ökade på nämnvärt mycket under den tiden hon skulle verka som aktiv bloggare (Som berodde på intervjun med Malou, där Anna och Felicia sa att Felicia bloggade, för att dölja den egentliga sysslolösheten.)

Hade Felicia varit mentalt stabil, som hon påstår att hon är.. skulle kontot kunna ha haft minst 50 000 följare och Felicia skulle vara inne minst varje dag, men hon har liksom inget att komma med.
I bloggen skrev hon typ.. "Nu har jag varit på Hemköp och köpt mat och ska käka godis och kolla på film." Inte speciellt intressant, plus att hon fejkade sitt utseende till max.. https://bloggbevakning.se/2018/10/16/felicia-books-retushering-gor-henne-igenkannbar-i-verkligheten/ och ljög precis som sin mamma.
Såklart.. .
Citera
2020-08-30, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag vet det.
Felicia skulle ändå inte kunna komma någon vart, hon är värre än sin mamma när det kommer till att fullfölja saker.
Därav hennes låga antal följare på IG, som inte ökade på nämnvärt mycket under den tiden hon skulle verka som aktiv bloggare (Som berodde på intervjun med Malou, där Anna och Felicia sa att Felicia bloggade, för att dölja den egentliga sysslolösheten.)

Hade Felicia varit mentalt stabil, som hon påstår att hon är.. skulle kontot kunna ha haft minst 50 000 följare och Felicia skulle vara inne minst varje dag, men hon har liksom inget att komma med.
I bloggen skrev hon typ.. "Nu har jag varit på Hemköp och köpt mat och ska käka godis och kolla på film." Inte speciellt intressant, plus att hon fejkade sitt utseende till max.. https://bloggbevakning.se/2018/10/16/felicia-books-retushering-gor-henne-igenkannbar-i-verkligheten/ och ljög precis som sin mamma.
Såklart.. .
Hon skulle aldrig få många följare med öppet konto heller, det har du rätt i. Hon är totalt misslyckad, bor hemma har inget jobb och ser förfärlig ut med alla filter Dessutom är hon lat och kriminell ,en kopia av sin mamma och ett resultat av dålig uppfostran.
Citera
2020-08-31, 21:09
Medlem
Vad är hon åtalad för grov stöld och ringa narkotika? Kan det ens leda till villkorlig om hon döms?
Imorgon får vi veta (om datum stämmer). Sen blir det givetvis en överklagan i alla instanser om domen inte faller väl ut.
Citera
2020-08-31, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -MLK-
Vad är hon åtalad för grov stöld och ringa narkotika? Kan det ens leda till villkorlig om hon döms?
Imorgon får vi veta (om datum stämmer). Sen blir det givetvis en överklagan i alla instanser om domen inte faller väl ut.
Ja hon är åtalad för grov stöld och ringa narkotikabrott.
Ja datum, stämmer imorgon kommer tingsrättens dom.
Citera
2020-08-31, 21:21
Medlem
Googlade lite snabbt, var tydligen inget problem att få villkorlig dom vid grov stöld med ett straffvärde på under 1 års fängelse. Spännande rättssamhälle vi lever i.
Citera
2020-08-31, 22:38
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Ja hon är åtalad för grov stöld och ringa narkotikabrott.
Ja datum, stämmer imorgon kommer tingsrättens dom.
Den ser vi fram emot. Var FB närvarande under rättegången?
Citera
2020-09-01, 01:39
Medlem
Brunhildes avatar
Tycker att det är så ledsamt att Anna inte sett till att dottern fått en ordentlig utbildning.

Anna vet ju first hand vad det innebär att sakna utbildning i dagens Sverige, hur kan hon då låta dottern närma sig 30 och fortfarande inte ens ha en gymnasieutbildning i sitt cv?

Den här gången kan Felicias brott inte skyllas på ungdomlig dumhet så ett rejält uppvaknande är på sin plats. Att gå arbetslös i 35 år som Anna har gjort önskar jag ingen.
Citera
2020-09-01, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Den ser vi fram emot. Var FB närvarande under rättegången?
Inte vad jag vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in