2020-09-01, 00:33
Medlem
zerxezs avatar
Rocky Mountains ligger i Norge och Himalaya ligger i Brasilien, det är vad jag hört. Sen klagar man på att man förlorar
Citera
2020-09-01, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Morberg och dotter trodde alltså att det är Anderna som ligger på gränsen mellan Spanien och Frankrike

Har de aldrig hört uttrycket "Afrika börjar vid Pyreneerna"?

Pröva gärna den när ni träffar en spanjor nästa gång...
Citera
2020-09-01, 01:09
Medlem
zerxezs avatar
Amy Bramme Sey är ju ganska usel här, men i På Spåret var hon ju rätt bra. Det talar för att vissa "prepareras" i På spåret?
Citera
2020-09-01, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Morberg och dotter trodde alltså att det är Anderna som ligger på gränsen mellan Spanien och Frankrike
Att förlägga Anderna på gränsen mellan Frankrike och Spanien var ju ett jäkla klavertramp av Morberg, men annars tyckte jag att dom klarade sig bättre i kväll än i går då dom knappt klarade nånting. Även pappa Morberg var åtminstone på betydligt bättre humör i kväll. Och dotter Moberg är både rätt rolig och söt.
Citera
2020-09-01, 01:22
Medlem
Sämsta skiten jag sett
Citera
2020-09-01, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Amy Bramme Sey är ju ganska usel här, men i På Spåret var hon ju rätt bra. Det talar för att vissa "prepareras" i På spåret?

Lägg gärna spoilervarning om du ska prata om avsnitt som inte sänts ännu. Tareq/Amie debuterar ju först ikväll på live -tv samt gratis D-play.
Citera
2020-09-01, 04:22
Medlem
Fan vad alla gnäller den här tråden. Om ni inte gillar programmet är det ingen som tvingar er att kolla. Lite mer positiva vibbar hade varit uppskattat i tråden istället för att fokusera på det negativa i varenda inlägg typ.
Citera
2020-09-01, 08:35
Medlem
rikastistorstans avatar
Det här programmet är så jävla beroende av vilka som deltar. Per Morberg är så sur och grinig att jag stängde av mitt i avsnittet. Blir bara outhärdligt att titta på. Sen finns det människor som Kakan, då startar man inte ens avsnittet. Är det däremot Haags, Fråga doktorn, Molin eller Janne och Cissi så är det rätt trevligt att titta på. Trots den lille tjocke narcissisten som sitter bredvid Fredrik. Han som är mest känd för att ha gett trekvartsbyxan ett ansikte, glömt namnet.
Citera
2020-09-01, 11:44
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruFri
Lägg gärna spoilervarning om du ska prata om avsnitt som inte sänts ännu. Tareq/Amie debuterar ju först ikväll på live -tv samt gratis D-play.

Just det, sorry
Citera
2020-09-01, 16:05
Medlem
Programmet har blivit för förutsägbart. Ingen större förnyelse. Tror de hade vunnit på att sluta på topp.
Citera
2020-09-01, 16:13
Medlem
MrBraxs avatar
Det där spelet med fallande ord var ju uruselt, hälften av svaren verkar ju inte registreras
Citera
2020-09-01, 16:14
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Programmet har blivit för förutsägbart. Ingen större förnyelse. Tror de hade vunnit på att sluta på topp.

På topp? där måste du väl be om ursäkt. Bland andra produktioner hamnar dom på minussidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in