Citat:
Ursprungligen postat av
Taggen2
Ja TS. Vilka länder är det du pratar om? Ska man tex t Danmark, så blir det inte alls särskilt billigt. Dels är priserna nästan desamma, och dels tillkommer resa o lång restid. Så kör lite sifferexercis om de "billiga" eskorterna i världen, så blir ditt resonemang mer substansiellt. Glöm isf inte att räkna in resekostnader o hotelluppehälle.
Vidare undrar jag varför du hyser ett sådant agg mot eskorter, iaf vad det verkar utifrån din trådstart? De säljer väl en tjänst utefter marknadens efterfrågan, o då kan ju du välja att avstå om tjänsten/priset inte tilltalar dig, men varför du ondgör dig över det är mindre klart. Tacksam för förtydligande!
Tänker främst på Tyskland då de flesta resorna har varit där, men även kört i Belgien, Schweiz, Spanien, Österrike och Nederländerna. Jag räknar inte in resekostnaderna eller hotelluppehälle då det är separata TJÄNSTER (som dessutom inte betalas av mig), jag jämför horeritjänsten nu. Ska jag räkna in inkomstbortfallet för mig också när jag knullar en hora en timme tycker du?
Jag kanske inte varit supertydlig när jag uttryckt mig. Jag är fullt medveten om att jag kan välja att avstå tjänsten, och det gör jag. Jag är lite häpen över priserna och kvaliteten som erbjudes, DÄRFÖR startade jag denna tråd för att diskutera detta, se vad andra tycker. Jag är en affärsman, jag tar reda på vad jag får för pengarna när jag använder dom - Och min slutsats är att bottenskrap är dyrt i Sverige.
Så ditt svar har hälpt mig mycket, de säljer en tjänst efter marknadens efterfrågan. Så hororna tar alltså så mycket betalt för att det finns så många sexköpare som betalar dom summorna? Och skillnaden i mitt språkbruk gör att du tolkar det som att jag hyser agg mot säljarna. Den skillnad jag gör är att inte kalla dom för "eskorter" utan för vad dom är, luder och horor.
En helt seriös fråga, av 100 eskorter/horor som annonserar på dom stora sidorna, handen på hjärtat, hur många tycker du är snygga? En till helt seriös fråga, handen på hjärtat nu igen, tycker du priset står i paritet med vad som erbjudes?