Citat:
Denna sjuka person (SD) sitter folk och försvarar i tråden, gång på gång. Det säger rätt mycket om de som försvarar honom. Och än är det den ena som är skyldig, än den andra... Bara inte SD.
Det är fullständig panik i SD-sekten numera. De vet att snaran dras åt. Och vad kallar man människor som försvarar mordplaner/mord på bäbisar, barn och vuxna?
Jag har många namn för dem, men håller dem för mig själv.
Nötis: Mail med bilder igen Det blir mail dagligen nu, så det är lika bra du vänjer dig vid att logga in!
#TeamÅsaHiding
Det är fullständig panik i SD-sekten numera. De vet att snaran dras åt. Och vad kallar man människor som försvarar mordplaner/mord på bäbisar, barn och vuxna?
Jag har många namn för dem, men håller dem för mig själv.Nötis: Mail med bilder igen Det blir mail dagligen nu, så det är lika bra du vänjer dig vid att logga in!
#TeamÅsaHiding

Det är mycket märkligt att det finns personer här i tråden som lägger all skuld på Lena och benämner de hot som SD gjort som "flugskit". Då i förhållande till att N*a skulle säkert ha sagt mycket värre saker. Det låter ju inte klokt att säga något sådant, utan att ha belägg för det.
Det är konstigt att inget av det som SD har gjort är något av betydelse för vissa skribenter. Allt kan bortförklaras verkar det som, eller läggas på Lena.
Det verkar helt ok att kontrollera andras mail, att stalka, att radera på polishuset och att "skriva" över så mycket det bara går i sin mobil inför stundande förhör. Vara otrogen i sex långa år verkar också vara helt i sin ordning, liksom att vara på dykklubben och flörta (kanske t om ha ett förhållande?) när barnet har kolik och frun mår psykiskt dåligt.
Jag kan inte förstå det.
Värst är väl att någon försöker förvränga NFCs rapporter eller på annat sätt vinklar och framställer saker så att det ska se ut som att det kan vara barnen som är de skyldiga.
Jag tycker att alla som försvarar mgm får tänka till om att det kan mycket väl vara så att man försvarar en mördare.