2020-08-29, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Men jeg skjønner ikke hvem du mener som ønsker å ramme AE.
Jeg vet ikke hvem som eventuelt kan ha hatt ønske om å ramme AE og TH.
Citera
2020-08-29, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Når har de sagt at de vil snakke med de fiskerne med telelinse? De fiskerne ble aldri etterlyst.
Når har politiet eventuelt gått ut offentlig og etterlyst vitner til den røde BMWen?

Når vet ikke jeg da jeg ikke skriver ned alt fra denne saken.
Citera
2020-08-29, 23:27
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Det er fint at de hypotesene (kidnapping-for-penger-hypotesen, og hypotesen GM ønsket å ramme AE og TH) fortsatt er under etterforskning.

Nei, jeg mener ikke at politiet skal forkaste sin teori om TH som GM. Jeg mener at de bør etterforske både ut fra at TH kan være GM og at andre (ukjente og kjente) kan være GM (ut fra forskjellig hypoteser).

Hva i all verden er det som får deg til å tro at politiet, som er vårt statlige, nasjonale etterforskningsorgan, og de med absolutt best kompetanse i tilfeller som dette, IKKE etterforsker bredt og tar høyde for alle muligheter?
Citera
2020-08-29, 23:28
Medlem
Citat:
Jeg vet ikke hvem som eventuelt kan ha hatt ønske om å ramme AE og TH.

Men hvorfor som par ? Drap er som regel noe personlig.
Citera
2020-08-29, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Har ikke sett et eneste argument fra deg som taler for at TH ikke er psykopat. Bare masse greier om rykter, nabosladder og kjerringslarv som er favorittuttrykket når jeg skal kritiseres for min påstand.
Vi har sett flere eksempler på historier som har kommet frem i tråden, og som har blitt angrepet som rykter, men som har blitt bekreftet i media etterhvert.
Og flere vil det bli.

Men kjære deg, nå må du gi deg! Hvis TH er "psykopat", så er det på ingen som helst måte et indisium på at TH er skyldig!
Nå har du fått dette med teskje. Det finnes da masse ikke-psykopater som dreper! La oss si at 5 % av alle mennesker er psykopater, som du kaller dem. Hva da med de resterende 95 %. Finnes det ikke mordere blant dem? Er det bare psykopater som dreper? Er dette symptomatisk for dine analyser, så er det jaggu ikke rart at konklusjonene blir spinnville. Og da skjønner jeg jo hvorfor du er overbevist om at TH er skyldig.
Du trekker frem historier fra tråden som er blitt bekreftet i media. Ok, gi meg 2 eksempler på dette. 2 eksempler på sladder fra gruppa som er bekreftet i media. Og da snakker jeg ikke om ting som først har blitt omtalt i media, for så å bli diskutert i gruppa.
2 eksempler, Fenvattnet!
Citera
2020-08-29, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iditarod
Men kjære deg, nå må du gi deg! Hvis TH er "psykopat", så er det på ingen som helst måte et indisium på at TH er skyldig!
Nå har du fått dette med teskje. Det finnes da masse ikke-psykopater som dreper! La oss si at 5 % av alle mennesker er psykopater, som du kaller dem. Hva da med de resterende 95 %. Finnes det ikke mordere blant dem? Er det bare psykopater som dreper? Er dette symptomatisk for dine analyser, så er det jaggu ikke rart at konklusjonene blir spinnville. Og da skjønner jeg jo hvorfor du er overbevist om at TH er skyldig.
Du trekker frem historier fra tråden som er blitt bekreftet i media. Ok, gi meg 2 eksempler på dette. 2 eksempler på sladder fra gruppa som er bekreftet i media. Og da snakker jeg ikke om ting som først har blitt omtalt i media, for så å bli diskutert i gruppa.
2 eksempler, Fenvattnet!

Jeg kan gi deg to eksempler på strak arm.
At golvet i gangen er flislagt og at i stua er det teppe.

Det kom her leeenge før det ble nevnt i media
Citera
2020-08-29, 23:33
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Men hvorfor som par ? Drap er som regel noe personlig.

Hele denne "drepe AEH for å ramme TH"-teorien er jo også en voldsom nedgradering av AEH, akkurat som om hennes eneste funksjon var som et aksessorie til sin mann. Uten sin egen verdi.

Det var HAN som liksom var så viktig, at noen ville drepe hans kone for å være slem med HAN.

Det er totalt absurd, og det skal liksom dreie fokuset mot han og hans storhet, som enda et "hakk i sengestolpen", "JEG er så viktig, at noen til og med er villig til å drepe (unnskyld, "kidnappe") min kone, for å ta MEG!"
Citera
2020-08-29, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Hele denne "drepe AEH for å ramme TH"-teorien er jo også en voldsom nedgradering av AEH, akkurat som om hennes eneste funksjon var som et aksessorie til sin mann. Uten sin egen verdi.

Det var HAN som liksom var så viktig, at noen ville drepe hans kone for å være slem med HAN.

Det er totalt absurd, og det skal liksom dreie fokuset mot han og hans storhet, som enda et "hakk i sengestolpen", "JEG er så viktig, at noen til og med er villig til å drepe (unnskyld, "kidnappe") min kone, for å ta MEG!"

Jeg vet, men det er mange her som ikke skjønner.
Citera
2020-08-29, 23:36
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iditarod
2 eksempler, Fenvattnet!

Et av de beste eksemplene er vel at det var sønnen som var mottager av 09.14-samtalen.

Det ble nevnt her, så prøvde flere å si det, mens folk fremdeles surret om at nei, det var TH som ringte, og så videre.
Citera
2020-08-29, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Hva i all verden er det som får deg til å tro at politiet, som er vårt statlige, nasjonale etterforskningsorgan, og de med absolutt best kompetanse i tilfeller som dette, IKKE etterforsker bredt og tar høyde for alle muligheter?
Jeg (og mange andre) har fått det inntrykket fra det vi har lest og hørt om saken gjennom media. Jeg håper at det er slik at vi har fått feil inntrykk og at vi har fått feil inntrykk grunnet det som media har valgt å publisere om saken.
Citera
2020-08-29, 23:42
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Jeg (og mange andre) har fått det inntrykket fra det vi har lest og hørt om saken gjennom media. Jeg håper at det er slik at vi har fått feil inntrykk og at vi har fått feil inntrykk grunnet det som media har valgt å publisere om saken.

Hvordan er inntrykket feil, mener du?

Kan du forresten laste media for hvordan du personlig tolker den informasjonen som blir delt?
Citera
2020-08-29, 23:43
Medlem
Citat:

Mange ? 5-6 stykker eller ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in