2020-08-29, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Så, det betyr at det er en mulighet for at TH kan stå bak?
Jeg vet ikke hvem som er den/de skyldige i forbrytelsen mot AE. Selv om jeg ser på det som svært usannsynlig at TH er skyldig i den forbrytelsen, så sier jeg ikke at jeg er 100% sikker på at han er uskyldig.
Citera
2020-08-29, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Det var et spørsmål til deg (som du valgte å ikke svare på): Detaljer som er rykter og sladder og som ikke trenger å være sant?

Jeg vil heller kalle det en påstand med et spørsmålstegn bak, altså det som man kaller for et ledende spørsmål.
Citera
2020-08-29, 16:17
Medlem
Citat:
Jeg vet ikke hvem som er den/de skyldige i forbrytelsen mot AE. Selv om jeg ser på det som svært usannsynlig at TH er skyldig i den forbrytelsen, så sier jeg ikke at jeg er 100% sikker på at han er uskyldig.

Bare et spm, har du for vane å ta feil ?
Citera
2020-08-29, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Jeg vil heller kalle det en påstand med et spørsmålstegn bak, altså det som man kaller for et ledende spørsmål.
For meg var det et rent spørsmål.
Citera
2020-08-29, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Bare et spm, har du for vane å ta feil ?
Hvilken relevans har det?
Nei jeg har ikke for vane å ta feil.
Citera
2020-08-29, 16:22
Medlem
Citat:
Hvilken relevans har det?
Nei jeg har ikke for vane å ta feil.

Siden så mange tolker spor stikk motsatt så har det relevans.
Citera
2020-08-29, 16:26
Medlem
Citat:
Du skal ikke spørre de som tolker spor stikk motsatt om de har for vane å ta feil, ettersom du mener at dette med om man har for vane å ta feil har relevans?
Citera
2020-08-29, 16:28
Medlem
Citat:
De "mange" tolker også spor stikk motsatt av hva lagmannsretten gjør, som mener det ikke er skjellig grunn til mistanke
Citera
2020-08-29, 16:31
Medlem
Citat:
Du skal ikke spørre de som tolker spor stikk motsatt om de har for vane å ta feil, ettersom du mener at dette med om man har for vane å ta feil har relevans?

Med ditt syn på at imdisier ikke har noen bevisverdi så ville nesten ingen nett-pedoer blitt dømt fordi at bevisene man sitter på kun er et indisium da ingen kan bevise 100% hvem som betjente Pc`en.

Det er liksom på det nivået jeg oppfatter at du er, er det korrekt ?
Citera
2020-08-29, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
De "mange" tolker også spor stikk motsatt av hva lagmannsretten gjør, som mener det ikke er skjellig grunn til mistanke

Var det enstemmig det som lagmannsretten kom frem til?
Citera
2020-08-29, 16:49
Medlem
Citat:
Med ditt syn på at imdisier ikke har noen bevisverdi så ville nesten ingen nett-pedoer blitt dømt fordi at bevisene man sitter på kun er et indisium da ingen kan bevise 100% hvem som betjente Pc`en.
I den typen saker regner jeg med at politiet har funnet bevis på hvem som betjente pc-en. I tillegg har jeg lest at mange tiltalte i slike saker innrømmer å ha utført de forbrytelsene som de er tiltalt for å ha utført.
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-29 kl. 16:52.
Citera
2020-08-29, 16:52
Medlem
Citat:
I den typen saker regner jeg med at politiet har funnet bevis på hvem som betjente pc-en.

Hvordan da mener du ? En tilståelse er også kun et indisium.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in