2020-08-28, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Håller med @Haloumi. Inte haft några problem med enheter med 1GB i RAM.
Väldigt individuellt som med det mesta.

Men denna stick-variant har inte ethernet anslutning. Känns som man bör ha det för bäst kvalitet.
Får nog köpa en shield till...
2020-08-28, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Jo jag läste genom det nyss, om du menar på reddit. Fattar inte, en del rapporterar att det är helt fantastiskt (som jag typ). Och andra har stora problem. Måste ha att göra med vilken hårdvara man kör? Eller dom som har problem kanske inte kör xtream codes login när dom lägger in playlist? Märkligt.

Jag tycker det fungerar bra nu när jag hittade mina VOD-gruppper. Mycket bra uppdatering som är efterlängtad.
Mina barn hade dock uppskattat VOD-information på svenska!
2020-08-29, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitorm
Men denna stick-variant har inte ethernet anslutning. Känns som man bör ha det för bäst kvalitet.

Köp en Formuler Z8. Billigare än en Shield.
2020-08-29, 10:39
Medlem
Citat:

Kolla på Formuler z8 om du Enbart ska ha till iptv tittande. Nvidia kan snabbt bli bortkastad med extra pengar då den är 1000? Kr dyrare än z8an.

Jag har både och lika nöjd med både. Nvidia har bättre hårdvara men inget man märker vid iptv tittandet. Medans z8 är lite overrated då alla anser det är ”the king of all iptv boxes”. Finns många bra boxar och det är väldigt individuellt.

(Min åsikt)
2020-08-29, 11:14
Medlem
hksnismos avatar
Tycker fortfarande Formuler z8 har för jobbigt/överdrivet gränssnitt då jag kör det genom implayer på Android.

Tvip 605 är fortfarande favoriten även fast den börjar bli lite gammal nu.
2020-08-29, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hksnismo
Tycker fortfarande Formuler z8 har för jobbigt/överdrivet gränssnitt då jag kör det genom implayer på Android.

Tvip 605 är fortfarande favoriten även fast den börjar bli lite gammal nu.

Har du testat en Formuler Z8?

Du kan ju inte jämföra en Z8 med IMplayer, då IMplayer är ju en app till Android tv som försökt sig på att efterlikna Mytvonline2 i Formuler Z8.
IMplayer är fortfarande väldigt buggig.
Senast redigerad av instagam 2020-08-29 kl. 11:26.
2020-08-29, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Kolla på Formuler z8 om du Enbart ska ha till iptv tittande. Nvidia kan snabbt bli bortkastad med extra pengar då den är 1000? Kr dyrare än z8an.

Jag har både och lika nöjd med både. Nvidia har bättre hårdvara men inget man märker vid iptv tittandet. Medans z8 är lite overrated då alla anser det är ”the king of all iptv boxes”. Finns många bra boxar och det är väldigt individuellt.

(Min åsikt)

Shielden är endast 200kr dyrare än Z8:an..
2020-08-29, 16:06
Medlem
Citat:

Z8an går att hitta billigare än så.
2020-08-29, 16:11
Medlem
Enligt uppgift från en hemsida med kontakt inom Polisen så kollar dom användare för att bötfälla användare.
2020-08-29, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skojabara
Enligt uppgift från en hemsida med kontakt inom Polisen så kollar dom användare för att bötfälla användare.

Lägg ner tramset. 💩
2020-08-29, 16:19
Medlem
samma lag som bötfäller om du laddar ner torrent.Om du får något till din dator och inte betalar ligger du illa till.
2020-08-29, 16:30
Medlem
Citat:

Läste du hela mitt inlägg, för det tror jag inte du gjorde.

Z8 är overrated som fan! (Fanboys, ni behöver inte kommentera) riktigt bra box men väldigt överhypad.

Och du har rätt, priset skiljer sig inte så mycket som jag skrev, hade fel.

Och som personen ovan skrev man kan hitta billigare. Ja, men man kan även hitta billigare Nvidia shield? 🤷🏻‍♀️

Kör på nvidia för schysst pris eller Z8 finns inget rätt/fel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in