2020-08-28, 22:31
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenKarl
(Min fetning)

Menar du på fullaste allvar att packet på Malmös gator som i detta nu eldar bilar och kastar sten på polisen är svenskar? Är du på riktigt dum i huvudet!?!

Många är antagligen födda i Sverige och har antagligen svenskt medborgarskap.

Så Sverige sitter med svartepetter.

Militär kan inte sättas in.
Löfven kan hota med det men det kommer inte att hända.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Ja, man måste väl säga att deras plan fungerade.

De förutspådde att det skulle bli just så här. Nu förhindrades Paludan att deltaga, men andra gjorde jobbet istället. Och det verkar ha fungerat lika bra.

Ja det är fantastiskt. Över förväntan. Det är viktigt att Sveriges problem visas upp.
Citera
Avstängd
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
De förstnämnda har lyckats bli Svenska medborgare genom att valsa igenom processen i sin helhet. Paludan har inte ens ansökt om uppehållstillstånd.
Däri ligger skillnaden.

Det har ju vällt in illegala marockaner och annat pack i ganska många år. Med mycket stor risk för framtida kriminalitet. Vad tror du om signaleringen om att förvägra en enda dansk politikers inresa, medans man gladeligen släpper in pack?
Citera
Medlem
[quote=Julskinkato|72747800]
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato

På vilket sätt har du blivit attackerad av "demokratin"? Du blev knappast tvingad att åka till Sverige?

Islams expansion i Sverige är ett hot mot vår existens. Du säger det själv.
Klart att vi inte blir glada.

Jag vill inte gå in på min historia.
Men om du snackar om nykomlingarna som kommer hit för att ni bombar deras land.

Så är det intressant.

Jag har lagt fram många ggr mitt synsätt i denna tråd.
Därför orkar jag inte förklara mig mer.
Citera
2020-08-28, 22:32
Medlem
Citat:
De förstnämnda har lyckats bli Svenska medborgare genom att valsa igenom processen i sin helhet. Paludan har inte ens ansökt om uppehållstillstånd.
Däri ligger skillnaden.
Tveksamt då argumentet bygger på att bara medborgare misslyckas utvisas

Finns hur många somhelst ickemedborgar grova våldsbrottslingar som aldrig Utvisas av bullshit anledningar i väntan på ditten o datten
Emedan fler brott begås o offer angrips.

Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Jag kan förvisso tycka att det är ett stenåldersbeteende att provocera människor genom att elda upp föremål. Vill man uttrycka missnöje eller kritik gentemot en företeelse (islam i detta fall) gör man det genom att ta en debatt, skriva en debattartikel eller dela ut flygblad. Inte genom att provocera fram upplopp som kommer kosta oss skattebetalare hundratusentals, kanske miljontals, kronor.
Att låta sig provoceras såtillvida att det går till bränder är ett aktivt val.

Bli kränkt och eller provocerad är alltid ett medvetet val
Senast redigerad av LupesVulpus 2020-08-28 kl. 22:34.
Citera
Medlem
AreYouBacks avatar
Samhället är en krutdurk. Det går inte att blanda så många kulturer och segregera minoriteterna. Det finns ingen annan utväg än ett krig som rensar upp allt. Jag tror vi är på väg mot ett sorts krig som vi inte riktigt räknade med.
Citera
Medlem
Citat:
Däri ligger skillnaden.
Nu är väl inte Rasmus paludan utvisad! Han är förhindrad att komma in i Sverige i 2 år, och islamsterna du vurmar för har nog inte "valsat" igenom någonting, utan är insläppta av likasinnade skulle jag tro.
Citera
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
En sten kan dock göra stor skada. Det är många poliser som har blivit svårt skadade av stenar kastade av blattar.

Ingen har ännu blivit Dödad av en sten dock.

Hade polisen haft andra kulor än Hålspets så kanske moteld hade varit berättigat, men... nu är det som det är.
Citera
Medlem
barkies avatar
Finner det hysteriskt att folk jämför koranen med bibeln.

Läs koranen, prata med folk som bott i dessa länder men som brytit sig loss, kom sen med era jävla dumma jämförelser.
Citera
2020-08-28, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartInombords
Jag tror jag gör något vettigt med den.
Men sluta bara se det självgoda i er.

Verkar inte som ni är kritiska på ett enda plan.
Inte alla kanske. Men många av er.

Många etniska svenskar är nog extremt kritiska mot att man känner sig lurad med den öppna gränser politiken.

Jag är verkligen helt ärlig, förstår inte hur man kan bete sig så här mot landet Sverige. Vill man verkligen att Sverige ska ändra på sig och bli mer som andra länder? Nämn ett land som är mer vänligt mot världen än Sverige?

Hade det bästa för världen kanske varit att vi stängt våra gränser och inte hjälp ngn alls?
Inte hjälpt till i Kosovo?

När jag skriver Sverige så inkluderar det även dig och andra med invandrar bakgrund.
Citera
2020-08-28, 22:34
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stigmata01
Haha, nu tror jag inte någon av dessa herrar någonsin haft en hederlig inkomst i Sverige.

Att de som försöker o försökt faller är tragiskt. Men många som aldrig haft ett jobb tappar allt hopp.

Arga människor hänfaller till våld.
Citera
2020-08-28, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Koranbränningen som skedde idag, killarna var inga utomjordingar om du trodde det, de har samband med Paludan.

Nej det är jag på det klara med och tror att jag förstår vad du ville kommunicera och att jag faktiskt om jag förstått rätt, håller med.

Det var bara ranten om folk som kissade samt bajsade på sig som förvirrade mig lite...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in