2020-08-28, 17:34
Medlem
TasteMyGlocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBusiness
Mycket bra initiativ!!!

Alla anbefalles att köpa ett sexpack danskt öl nästa gång ni köper öl!

https://thumbs.gfycat.com/JauntyFairBorzoi-mobile.mp4
Citera
2020-08-28, 17:36
Medlem
Vågar man hoppas att de får sitta i finkan i Danmark också?

Eller får de komma hem och sitta här där de kan bli fritagna när de känner för det?
Citera
2020-08-28, 17:36
Medlem
Det borde ju finnas en dansk politiker som det gått halvbra för som bestämmer sig för att åka över Helsingör - Helsingborg och starta ett parti i Sverige som grundas på "danskt förnuft" och dessutom ställa upp i nästa svenska val.

Lätt 25% till Preben eller Beate som gör så.
Citera
2020-08-28, 17:40
Medlem
Jag älskar fanimig Danmark. Så fruktansvärt härligt att de satans negrerna fick rejäla straff istället för skämtstraffen vi har i Sverige. Genom detta sänder Danmark en tydlig signal till Sverige att kom inte hit och begå grova brott era sneknullade jävla böghundar. Detta är också ett klart och tydligt FUCK YOU till den svenska PK-politiken och PK-media som gullar friskt med kriminella. Ett tydligt DRA ÅT HELVETE till dom. Vi är otroligt många svenskar som älskar dessa domar mot de kriminella mördar-negrerna. Vi är med er och står bakom er Danmark!
Senast redigerad av Pazzamo 2020-08-28 kl. 17:45.
Citera
2020-08-28, 17:44
Medlem
arbetets avatar
Vad säger ni? Återupprätta Kalmarunionen.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Kalmarunionen
Citera
2020-08-28, 17:45
Medlem
Det är bara att tacka Danmark, Carlsberg ikväll, hoppas fler gör som jag, ni nykterister kan ju köpa lite Lego.

Hur ser det ut med Danska hovrätten, ingen advokat med självrespekt missar väl att överklaga?
Citera
2020-08-28, 17:46
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBusiness
Alla anbefalles att köpa ett sexpack danskt öl nästa gång ni köper öl!

Jag går raka vägen till Bolaget och följer ditt råd. Länge leve Kungariket Danmark! Jag vill stödja Danmark på alla vis jag kan. Kom gärna med andra förslag.
Citera
2020-08-28, 17:47
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Jag skattar gärna för att dessa ska hållas inlåsta så länge och sedan utvisar dom.Väl investerade pengar. Annars kan dom göra brott i sverige och bli utvisade o kanske inte ens bli straffade här.

Dom lär ju inte förstå danska så bra, gissar att det är ingen gulli gull matsedel i danska fängelse heller.

Mån: Bruna böner med fläsk.
Tis: Fläskkorv.
Ons: Röde & hvite pölser.
Tor: Ärtsoppa med fläsk, Fläskpannkaka.
Fre: Fläskschnitzel.
Citera
2020-08-28, 17:48
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmooos
Det är bara att tacka Danmark, Carlsberg ikväll, hoppas fler gör som jag, ni nykterister kan ju köpa lite Lego.

Hur ser det ut med Danska hovrätten, ingen advokat med självrespekt missar väl att överklaga?

Det blir rødgrød med fløde.
En gammeldansk också.
Citera
2020-08-28, 17:49
Medlem
Ja fy fan, skål! idag blir det dansk öl som tack.

Sån jävla väckarklocka för Sverige. Kanske är det också några i beslutande befattningar som inser vart vinden blåser... Hoppas straffrabatter och LVU är jävla mig long gone snart..
Citera
2020-08-28, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Mån: Bruna böner med fläsk.
Tis: Fläskkorv.
Ons: Röde & hvite pölser.
Tor: Ärtsoppa med fläsk, Fläskpannkaka.
Fre: Fläskschnitzel.

Riktigt drömmigt!

Vem står för rättegångskostnaderna? Svenska staten, somaliska staten eller blir dom själva skyldiga danska staten detta? När dom kommer ut ur fängelset är det inte säkert dom har sina svenska medborgarskap kvar.
Citera
2020-08-28, 17:50
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Jag älskar fanimig Danmark. Så fruktansvärt härligt att de satans negrerna fick rejäla straff istället för skämtstraffen vi har i Sverige. Genom detta sänder Danmark en tydlig signal till Sverige att kom inte hit och begå grova brott era sneknullade jävla böghundar. Detta är också ett klart och tydligt FUCK YOU till den svenska PK-politiken och PK-media som gullar friskt med kriminella. Ett tydligt DRA ÅT HELVETE till dom. Vi är otroligt många svenskar som älskar dessa domar mot de kriminella mördar-negrerna. Vi är med er och står bakom er Danmark!

Jag håller med dig, men en liten strafflindring borde vara på sin plats - de avrättade trots allt satans sneknullade neger-böghundar, vilket är en fin handling. Varenda svensk borde avrätta minst en neger-böghund. Jag skulle gärna vilja införa dödsstraff på de svenska politiker som tagit hit negeraraberna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in