2020-08-28, 15:18
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
De kom ju en med planka å skrek på den korta tiden

Fast de använde ju inte plankan...

Citat:
Ville du de skulle dö eller ?

Det hade definitivt hjälpt partiets opinionssiffror om så hade skett, ja.

Citat:
Du verkar sjuk

säger mannen som vill se fullskaligt inbördeskrig i Sverige "just to prove a point"..
Citera
2020-08-28, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling

...

Precis. Det är ett jävla skämt. Bryter du mot PK är du paria. Den stora tysta majoriteten håller än så länge truten. Jag tror det kan bli ett annat ljud i skällan i en inte alltför avlägsen framtid.

... Paludan tog offentligt tempen på Sverige 2020 och resultatet visar att det är riktigt illa. Hade han fått fjutta på koranen i Malmö och inget hade hänt hade det hela fallit platt. Nu finns det mycket att diskutera. Två års inreseförbud?!!! Inte ens terrorister, våldtäktsmän, pedofiler och mördare nekar man komma in.

I någon mån visar regimen nu sitt rätta ansikte; de visar var ribban ligger. Allt prat om lyktstolpar och Finspång ter sig allt mindre som tomt prat och mer och mer som en verklighet som tycks mer eller mindre tvungen att följa ur regimens ständiga spottande på oss.

Paludan och Park plockade upp bollen. Regimen slår den ur händerna på dem. Nu är bollen i rullning. Vem kommet plocka upp den?
Citera
2020-08-28, 15:20
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartInombords
Demokrati är ett hjärntvätt.
Det inser jag exakt nu.

Det är du som är hjärntvättad eftersom du vill införa åsiktsdiktatur, du vägrar att tillåta människor att yttra sig som inte har samma åsikter som du. DET är hjärntvätt.
Citera
2020-08-28, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenKarl
Paludan och Park plockade upp bollen. Regimen slår den ur händerna på dem. Nu är bollen i rullning. Vem kommet plocka upp den?
Verkligen uppfriskande att se hur regimen misslyckas i förtrycket om bara för idag. Dagen görs ännu bättre av att danskarna idag spärrar in tre mördarnegrer på livstid!
Citera
2020-08-28, 15:22
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Hur visste polisen att han skulle komma över gränsen?

Kanske beror på att han har annonserat och gjort en mediacirkus av det en hel månad i förväg?
Citera
2020-08-28, 15:23
Bannlyst
Citat:
I någon mån visar regimen nu sitt rätta ansikte; de visar var ribban ligger. Allt prat om lyktstolpar och Finspång ter sig allt mindre som tomt prat och mer och mer som en verklighet som tycks mer eller mindre tvungen att följa ur regimens ständiga spottande på oss.

Ja, Paludan och Park sa "hoppa" och regimen frågade "Hur högt?"

Detta blir internationella nyheter och Sverigebilden kommer att få sin nästa spricka.
Citera
2020-08-28, 15:25
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totalbajs
Åh. Ordet VÄNSTERBLIVET! Jag ÄLSKAR det! Då vet jag att du är ett får, utan egen tankeförmåga. Det är så FIIINT. Du tror att de signalerar att du är överlägsen och lite listig, det signalerar BÄÄÄÄ.

Att ägna sig åt personangrepp ett helt inlägg tillför ingenting. Diskutera sakligt istället.

Muslimer, vänstern och mp gör gemensam sak, på så sätt är är ordet "vänsterbliven" relevant. Jag antar att du är någon av dessa kategorier och i sådana fall är benämningen korrekt. Rätta mig om jag har fel.
Citera
2020-08-28, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Fast allmänheten har sedan gammalt lärt sig att "Den som är med i leken får leken tåla" och kommer därmed att se det som att det är provokatörens eget fel att han råkar illa ut.

Att reta upp människor är väldigt enkelt. Du skulle bara se vad min inkorg fylls upp med hot varje gång jag propagerar för att barnsexdockor skall tillåtas. Ojojoj, och alla som hotar har svenska namn.

Att acceptera Islam är ju att acceptera pedofili så jag förstår att du försvarar dem.
Citera
2020-08-28, 15:28
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
När var detta och gjorde SVT reportage om det?

” Uppdrag gransknings reportage från Malmö 2015 är fortfarande ett av de viktigaste journalistiska avslöjanden som gjorts om vår samtid. Ett par reportrar promenerade i all enkelhet genom Malmö med synliga judiska symboler, och filmade trakasserierna de möttes av med dold kamera. I Rosengård blev situationen så hotfull att experimentet fick avbrytas. Ett ungdomsgäng dök upp, ägg kastades från fönstren. Det visade sig senare att det gått ut sms-kedjor bland boende om att judar synts i kvarteret.
En sådan spontan och gemensam rasistisk attack vore otänkbar i de flesta svenska bostadsområden. Sådant sker i Malmö”.

https://www.svd.se/vad-hander-om-judar-gar-in-i-rosengard

Så det finns fog för att Dan o dansken sätter lite ljus på islamisters o muslimers värdegrund.
Citera
2020-08-28, 15:29
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
...samtidigt i Stockholm:

Citat:
- Det är grundlagsskyddat att man ska få uttrycka sina åsikter, säger polisens presstalesperson Mats Eriksson.

Detta gäller tydligen bara ibland...
Citera
Medlem
zkumbollens avatar
Skandal

https://www.sydsvenskan.se/2020-08-28/rasmus-paludan-avvisad-vid-gransen-har-fatt-ett-tvaarigt

Även om jag inte tycker det i sak är så begåvat att bränna böcker, tycker jag den som vill ska få det

2 år!

luktar ju censur lång väg, praktiskt nu kan ju svt sluta med reportage från hong kong , räcker med att åka till malmö
Citera
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartInombords
Det är väldigt barnslig.
Hur ni vrider å vänder på begreppen.

Händer det er land något så får ni skylla er själva.

Kom med seriösa argument, "barnslig" är ett personligt omdöme och inget sakligt argument. Att vrida och vända på begreppen kallas att analysera och är eftersträvansvärt om man vill få en djupare förståelse för varandras tänkesätt och värderingar.

På vilket sätt skadar det dig personligen att koranen bränns av några människor på allmän plats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in