2020-08-28, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Jeg mistenker den BMWen!
De som tok AEH har sluppet unna, politiet har ikke etterlyst noe bil med bilde fra bomstasjoner eller andre kameraer.
Jeg tror at de har lurt politiet ved å ta en pause på et sikkert sted i nærheten og byttet bil der.
Politiet har sett en sølvgrå bil på et kamera på andre siden av vannet.

Ved å bytte bil så blir det nesten en umulighet å etterforske dette ved å sjekke kameraene fra bomringen. Med en pause ville de ha passert veldig mye senere og i en bil med annen farge.
Dette må politiet ha brukt store resurser på, uten resultat.
BMWen kan være svaret - i så fall veldig smart!

Tack, bra!
Hur ska vi göra för att påminna polisen om den röda BMW:n och få fart på den delen av efterforskningen?
Nog finns tid till att forska kring den bilden...och den sölvgrå!
Citera
2020-08-28, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Dette må jo være definisjonen av å gripe etter halmstrå.

Hva med å stikke fingeren i jorda for en gangs skyld?

Hvis det er sånn at hans modell kun lagrer de 10, 15 siste, eller whatever så sier man jo selvfølgelig ikke at de er slettet.

Det er en grunn for at man har reagert på at akkurat disse to anropene er borte, og det er ikke fordi det ble foretatt 10 oppringninger i ettertid, og det er disse 10 som finnes i loggen på hans mobil.
Fetad: Vet du hvor mange oppringninger TH foretok den dagen etter kl 10.07? Nei? Ikke jeg heller. Men jeg vet at TH og et annet familiemedlem ringte til hverandre.
Citera
2020-08-28, 01:37
Medlem
Citat:

Hvis det er sånn at hans modell kun lagrer de 10, 15 siste, eller whatever så sier man jo selvfølgelig ikke at de er slettet.

Det er en grunn for at man har reagert på at akkurat disse to anropene er borte, og det er ikke fordi det ble foretatt 10 oppringninger i ettertid, og det er disse 10 som finnes i loggen på hans mobil.

Men det kan ju ha gått till så att TH faktiskt raderade (=slettede) två samtal ..kanske en vana han har lärt sig för att få mer minne i telefonen...och sedan bestämde sig för att inte radera.
Eller glömde att radera, varteftersom hans oro ökade för AEH.
Citera
2020-08-28, 01:38
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Fetad: Vet du hvor mange oppringninger TH foretok den dagen etter kl 10.07? Nei? Ikke jeg heller. Men jeg vet at TH og et annet familiemedlem ringte til hverandre.

Helt ærlig, hvorfor tror du at politiet har funnet det mistenkelig at disse to anropene er borte?

Jeg tror jeg kommer til å angre på at jeg spurte, men...
Citera
2020-08-28, 01:40
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Men det kan ju ha gått till så att TH faktiskt raderade (=slettede) två samtal ..kanske en vana han har lärt sig för att få mer minne i telefonen...och sedan bestämde sig för att inte radera.
Eller glömde att radera, varteftersom hans oro ökade för AEH.

Da ville det jo ikke vært noe problem å forklare dette for politiet?
Citera
2020-08-28, 01:43
Medlem
Citat:

Fetad: Husk at politiet (ifølge Nettavisen) er mistenksom før de har fått resultatet fra de undersøkelsene, og det kan bety at politiet slettes ikke har greie på hvor mange anrop THs mobil og andre mobiler av samme modell beholder på anropslisten og hvor mange anrop som slettes av telefonen og i hvilket mønster dette skjer.

Politiet mistenksom: To av anropene på telefonen til Tom Hagen er borte.
Mener de må være slettet, men vet ikke hvorfor.

https://www.nettavisen.no/nyheter/politiet-mistenksom-to-av-anropene-pa-telefonen-til-tom-hagen-er-borte/3423979326.html
Citera
2020-08-28, 01:45
Medlem
Niffys avatar
Likte du forresten ikke de andre tingene som ble snakket om i tråden, z-z-z, siden du ville vri det tilbake til disse telefonsamtalene?

Det kom liksom helt ut av det blå, og jeg må innrømme at jeg lot meg trekke opp, men nå begynner jeg å lure på hva dine motiv er for å vri tråden over til noe annet, når du ikke liker det som snakkes om.
Citera
2020-08-28, 01:47
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Fetad: Husk at politiet (ifølge Nettavisen) er mistenksom før de har fått resultatet fra de undersøkelsene, og det kan bety at politiet slettes ikke har greie på hvor mange anrop THs mobil og andre mobiler av samme modell beholder på anropslisten og hvor mange anrop som slettes av telefonen og i hvilket mønster dette skjer.

Politiet mistenksom: To av anropene på telefonen til Tom Hagen er borte.
Mener de må være slettet, men vet ikke hvorfor.

https://www.nettavisen.no/nyheter/politiet-mistenksom-to-av-anropene-pa-telefonen-til-tom-hagen-er-borte/3423979326.html

Tror du virkelig at de bare sier det helt ut av det blå?

Jeg er seriøst bekymret for menneskehetens fremtid........
Citera
2020-08-28, 01:48
Medlem
Citat:
Helt ærlig, hvorfor tror du at politiet har funnet det mistenkelig at disse to anropene er borte?

Jeg tror jeg kommer til å angre på at jeg spurte, men...
De burde ha ventet med å formidle offentlig at 2 anrop som er borte fra loggen gjør de mistenksomme, til etter at de får svaret fra undersøkelsene.

Hvorfor de er mistenksomme? Jo, fordi de har valgt å mistenke TH og da mistenker de "alt" hva han gjør og ikke gjør.

Får vi vite resultatet fra mobilundersøkelsene hvis det viser seg at politiet var mistenksomme uten grunn?
Citera
2020-08-28, 01:49
Medlem
Niffys avatar
Citat:
De burde ha ventet med å formidle offentlig at 2 anrop som er borte fra loggen gjør de mistenksomme, til etter at de får svaret fra undersøkelsene.

Hvorfor de er mistenksomme? Jo, fordi de har valgt å mistenke TH og da mistenker de "alt" hva han gjør og ikke gjør.

Får vi vite resultatet fra mobilundersøkelsene?

Nei, DU har bestemt deg for å tro at de har valgt å mistenke TH.
Citera
2020-08-28, 01:53
Medlem
Citat:
1) Tror du virkelig at de bare sier det helt ut av det blå?

Jeg er seriøst2) bekymret for menneskehetens fremtid........
1) Tydeligvis så har ikke etterforskerne greie på hvordan THs mobil "rydder" i anropslisten, ettersom de måtte bestille en undersøkelse av eksperter som de venter på resultatene fra.
2) Jeg er bekymret bl.a. fordi politiet kaster ut informasjon om sine mistanker som kan være på feil grunnlag og som absolutt kan være mot feil person!
Citera
2020-08-28, 01:53
Medlem
Niffys avatar
Citat:
1) Tydeligvis så har ikke etterforskerne greie på hvordan THs mobil "rydder" i anropslisten, ettersom de måtte bestille en undersøkelse av eksperter som de venter på resultatene fra.
2) Jeg er bekymret bl.a. fordi politiet kaster ut informasjon om sine mistanker som kan være på feil grunnlag og som absolutt kan være mot feil person!

Det er ikke håp for deg, og jeg orker deg rett og slett ikke mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in