2020-08-27, 17:07
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Förnedring och skräck det är taktiker som använts i krig genom alla tider, kuva den ockuperade befolkningen. Sedan saknar araber i allmänhet totalt empati, de är mer eller mindre allihop(med västerländska mått) psykopater. Allting utanför den egna klanen är till för deras, i många fall sadistiska, njutning. Djur och försvarslösa människor är tacksamma måltavlor.

Kom ihåg att även en till synes vänlig och "hårt arbetande" arab enbart är det för att kunna blåsa folk, köpa statusprylar, utnyttja systemet, knulla svennehoror osv. Om man är en någorlunda god människokännare så är det enkelt att se under ytan. De araber som inte är kriminella måste vara framgångsrika, läkare, egenföretagare, modeller, fotbollsspelare etc, nya adeln.
Handlar också om sexuell njutning, i många fall undertryckt homosexualitet, homosexualitet som är haram ju tänker vissa, men muslimer och i synnerhet araber har ju ett motto "det är han som TAR EMOT som ÄR bög, han som GER KUK är däremot heterosexuell", säger ju ett och annat om vilka primitiva äckel dom är
Citera
2020-08-27, 17:08
Medlem
Det är ju, som väl är, en del brottslingar som gjort sig skyldiga till allvarliga brott, som tagits "av daga"!

Jag känner åtminstone till två fall där MGM försvunnit alt mördats, till synes utan motiv...

En mördare hittades t.ex. styckad i påsar på botten av en sjö...

Ibland får man vad man förtjänar, även i hariga och PK Sverige...

Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Du har rätt och alla dessa svin hatar kristna och vita människor. Alla av dem är rasister. Det är därför de måste bemötas på samma planhalva - med kraftigt övervåld.
Citera
2020-08-27, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Handlar också om sexuell njutning, i många fall undertryckt homosexualitet, homosexualitet som är haram ju tänker vissa, men muslimer och i synnerhet araber har ju ett motto "det är han som TAR EMOT som ÄR bög, han som GER KUK är däremot heterosexuell", säger ju ett och annat om vilka primitiva äckel dom är

Självklart finns det en psykosexuell aspekt men den är understående det faktum att araber i allmänhet är gravt empatistörda samtidigt som de för ett, än så länge, lågintensivt krig gentemot samhällen de parasiterar på.
Citera
2020-08-27, 17:13
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jyrban
Det är ju, som väl är, en del brottslingar som gjort sig skyldiga till allvarliga brott, som tagits "av daga"!

Jag känner åtminstone till två fall där MGM försvunnit alt mördats, till synes utan motiv...

En mördare hittades t.ex. styckad i påsar på botten av en sjö...

Ibland får man vad man förtjänar, även i hariga och PK Sverige...
Som väl är! Sådant där är så otroligt skönt! Det ger upprättelse, tröst, hopp, styrka, livslust, kampglädje och inspiration.
Citera
2020-08-27, 17:13
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Självklart finns det en psykosexuell aspekt men den är understående det faktum att araber i allmänhet är gravt empatistörda samtidigt som de för ett, än så länge, lågintensivt krig gentemot samhällen de parasiterar på.
Visst är det så, och våldtäkt är ju en typ av krigsföring som araber och negrar gillar att använda mot västerländska horor
Citera
2020-08-27, 17:15
Medlem
Känner en sådan sorg för familjen och pojkarna som blev torterade, hoppas gärningsmännen får brinna i helvetet tillsammans med sina familjer, och att detta inte glöms. Det börjar verka som att Svenskarna är utsatta för rasism utan att fatta det själva. Undrar vad som krävs för att Svensken ska sätta ner foten och ge igen, kanske till och med på oskyldiga invandrare, hatet gror. Det vore underbart om det blev en insamling till offren så att de på något litet promillesätt skulle få känna stöd och få ekonomiskt oberoende för all framtid, dessutom skulle Svensken på så sätt kunna visa vad de tycker. En jättedemonstrationer mot våldet som de fick utstå vore också på sin plats, där Löfven kunde hålla tal till den nation han håller på att förstöra för all framtid.
Citera
2020-08-27, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kissedogg
Jag tror det är dags nu att iranierns mamma och pappa drar från landet för det finns folk som vill ta hand om saker och ting och skipa rättvisa.

Iranierns lägenhet ligger på bottenvåningen. Skulle nog passa mig för att röra mig i dom kretsarna. Finns killar som vill elda nu...
https://imgur.com/a/c4igmNB
ja uppenbarligen finns många primitiva gossar bland skribenterna.
Gillar se eldar o är kriminella element,
jag tror vi har fungerande rättsapparat utan att flåbusarna behöver bevisa sitt primitiva hat.
Citera
2020-08-27, 17:26
Medlem
Någon som noterat om detta uppmärksammats i utländska medier? Borde ju vara en världsnyhet!
Citera
2020-08-27, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
ja uppenbarligen finns många primitiva gossar bland skribenterna.
Gillar se eldar o är kriminella element,
jag tror vi har fungerande rättsapparat utan att flåbusarna behöver bevisa sitt primitiva hat.

Öga för öga säger jag bara... Det är det enda som biter på kamelryttarna
Citera
2020-08-27, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Någon som noterat om detta uppmärksammats i utländska medier? Borde ju vara en världsnyhet!

Dailymail tex lär gladeligen skriva en artikel om detta.
Citera
2020-08-27, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen

Ligger bland toppnyheter (i skrivande stund den hetaste) på finska kvällstidningen Iltalehti. De har den också på sin FB.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/be1622a7-9f00-4b32-9a60-1055af7e779f
Senast redigerad av KarlXVII 2020-08-27 kl. 17:48.
Citera
2020-08-27, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rullahiss
Dailymail tex lär gladeligen skriva en artikel om detta.

Jo det är här ju som klippt och skuret för Dailymail. Någon som har tid att lust och kraft att tipsa dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in