Citat:
Ursprungligen postat av
getbusy
Funderar på att hämnas rejält på en person som varit ett riktigt svin. Kan inte gå in så mycket på vad exakt det är, men de är såpass mycket saker att säkert vissa personer hade funderat på att mörda personen i fråga.
Nu råkar jag veta lite saker som potentiellt skulle förstöra denna människas liv för en lång tid framöver. Personen har ett arbete för tillfället och jag vet att om jag tar upp vissa saker jag känner till så skulle personen bli av med jobbet direkt. Utöver det så har personen ingen utbildning och ett stort svart hål i sitt cv,samt en hel del skulder.
Personen hade inom kort blivit av med sin lägenhet och iprincip hamnat på gatan och fallit in i djupt missbruk och missär.
Finns även andra sätt för mig att hämnas men jag vill inte hamna i fängelse över en sån miserabel människa.
Borde jag göra det? Eller ska man helt enkelt svälja stoltheten och skita i det?
Två flugor i en smäll - Försök ta ett lån till personens företag, men i personens namn hos någon skum lånefarbror. Skumrasket kommer och vill ha sina slantar, företaget säger nej, nej, här vart det fel - båda knipsar tår från personen.