2020-08-27, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anotherpieceofmeat
Pingstprofeten?

Så hette han ja😀 försökte hitta videos när han sket sina korvar på koranen men lyckades ej hitta dom förmodligen nerplockade
Citera
2020-08-27, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Yttrandefriheten är oftast det enda vapen folk har. Således är den bra. Och nödvändig. I ett fungerande samhälle. När den inskränks förlorar samhället allt. Det kommer alltid finnas intellektuella individer men det är inte alltid fred. Kryp till korset och hjälp till att bevara den.

'Kryp till korset' betyder inte religiös omvändelse utan att anamma rådande rätt. Det vi har, högaktar och som fungerar.

Ibland upplever jag det som att yttrandefriheten används som ett vapen för att trycka ner andra. Förstår du inte vad jag menar så kan du ställa frågor!
Citera
2020-08-27, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartInombords
Jadu.
Jag förstår att du gillar att tramsa.
Du kanske har svårt för att tolka sociala koder.

Du kan ju testa dit ordspråk om du inte verkligen förstår den.

Gå till en förort och säg det du sa här.
Vem dör av att koranen brinner.

Bränn den samtidigt.
Och se konsekvensen av din handling sedan.

Ja det fattar jag men nu är det ju muslimer som framstår som offer. Så hur många muslimer dör av att man bränner en koran? Då det nu ses som en krigshandling.

Men jag fattar, om vi bara låter muslimerna vara i sina förorter och inte stör dem har de snart sprängt och skjutit ihjäl varandra så att vi slipper.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2020-08-27 kl. 12:20.
Citera
2020-08-27, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Vem dör av att man bränner en koran?

Vem bryr sig om man bränner Svenska flaggan🤔
Sverigevännerna skulle bli tokiga
Citera
2020-08-27, 12:19
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
När yttrandefriheten kan användas som ett vapen.
Så vet jag inte om yttrandefriheten är bara bra!
Ett vapen för att kritisera en växande maktfaktor i Sverige!

Vilken annan grupp i samhället har sådant våldskapital att de kan stoppa en fredlig demonstration?

Detta är en direkt attack mot Sveriges yttrandefrihet.
Citera
2020-08-27, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ja det fattar jag men nu är det ju muslimer som framstår som offer. Så hur många muslimer dör av att man bränner en koran? Då det nu ses som en krigshandling.

Ställ intellektuella frågor och jag svarar på dem.
Sådana här frågor är inte ens lönt att svara på.
Citera
2020-08-27, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Vem bryr sig om man bränner Svenska flaggan🤔
Sverigevännerna skulle bli tokiga

Eeh, det har man ju redan gjort och det blev inget krig och ingen dog för det.
Citera
2020-08-27, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Jag tyckte också att koranbränningen var extrem. Jag är inte för bokbål. Oavsett bok. Men oavsett vad jag tycker om bokbål så är jag för yttrandefrihet. Det är det viktigaste vi har. Det bör även ni tycka?

Rasmus Paludan är en hjälte. En fin man. Ingen absulut ingen vettig människa vill ha med Koranen att göra.
Citera
2020-08-27, 12:22
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ibland upplever jag det som att yttrandefriheten används som ett vapen för att trycka ner andra. Förstår du inte vad jag menar så kan du ställa frågor!
Fast här handlar det om att belysa det våldskapital muslimerna och imamerna i Malmö har.

Genom denna aktion visar Dan Park att muslimernas våldskapital är större än polisens.

En demonstration kunde inte genomföras då de som kritiserades hotade med så mycket våld att polisens resurser inte räcker till.
Citera
2020-08-27, 12:23
Medlem
Citat:
Ställ intellektuella frågor och jag svarar på dem.
Sådana här frågor är inte ens lönt att svara på.

Ni har redan bränt svenska flaggan i Malmö era svin. Its payback time. Rättvisa måste skippas.
Citera
2020-08-27, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FelGud
Fast här handlar det om att belysa det våldskapital muslimerna och imamerna i Malmö har.

Genom denna aktion visar Dan Park att muslimernas våldskapital är större än polisens.

En demonstration kunde inte genomföras då de som kritiserades hotade med så mycket våld att polisens resurser inte räcker till.

Och det är inte mer än rätt.
Varför leka Allan ballan.
Kritisera koranen det är okej.

Kritisera en del saker i den. Det är okej.

Men varför vill du bränna något som människor avgudar?
Citera
2020-08-27, 12:26
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:

Men det är här det blir felslut. Du anser att vi bör ställa frågor till dig. Vi anser att muslimer bör anpassa sig. Du förstår inte ens vad jag skriver och anser det inte heller viktigt, vilket belyser hur noll intresserade ni är av integration.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in