Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Jag håller väl inte fast vid någon ADE-hypotes? Vad får du det ifrån? Du måste ha stora svårigheter att ta in skriven text om du har fått det intrycket. Jag har bara opponerat mig mot dem som med bestämdhet avfärdar denna hypotes.
Där har vi en stor meningsskillnader. Det gäller för övrigt alla andra teorier där jag säger att kunskapsläget är och framförallt varit knapert.
Så klistra inte på mig någon sådan etikett.
Du dock har kvar att belägga tiodagars-clearance och frånvaro av immunopatologiska reaktioner vid COVID19. Helst i kombination.
Du ska börja med att sluta använda wiki som källor till att börja med. Rätt låg nivå där. Annars så är det välskrivet.
Det roligaste med hela pandemin är att det varit uppenbart från början.
Folk tenderar att vända sig till statliga instanser och media vid globala kriser. För mig är det oförståeligt. Tror ni verkligen att de bryr sig ett jävla piss om oss?
Tror ni politiker är empatiska människor? Nej. De är psykopater och lögnare. I 40 års tid har man smutsat ner ordet "konspiration" systematiskt. Det har nu gått så långt att det associeras med riktiga dårar som skjuter presidenter och som bor i folietätade hus. Ingen vill ju bli placerad i det facket.
Faktum är hur man än vrider och vänder på det, följande:
1: Viruset skapades i ett labb och släpptes ut med vilje. Syftet med detta var att skapa en än mer rik elit. Visste du att världens 10 rikaste miljardärer tjänat rekordbelopp under pandemin? Man stimulerar marknaden till överhettning, och den kommer krascha, utan tvivel. Det funkar inte hur länge som helst. Där och då kommer en stor mängd människor förlora det dom äger och har.
Därav skapar man än mer distans och ännu större klyftor från de som har och inte har. Man får dessutom en "reboot" på ekonomin igen, och än mer ekonomisk makt samt makt över folket.
Ett vanligt coronavirus attackerar inte hjärnan. Därav är jag rätt less på höra dessa jämförelser. Sättet det sprider sig på, den stora mängd symptom (alltifrån stroke till ärrvävnad eller plötsligt död) borde ju få folk att vakna till lite. Folk är dock dumma i huvudet och har helt tappat förmågan att tänka själva.
Luc Montagnier förklarade hur covid-19 är skapat av människan och hur mainstream-media och annat folk pressat honom hårt för att gå emot narrativet.
Contrary to the narrative that is being pushed by the mainstream that the COVID 19 virus was the result of a natural mutation and that it was transmitted to humans from bats via pangolins, Dr Luc Montagnier the man who discovered the HIV virus back in 1983 disagrees and is saying that the virus was man made.
Professor Luc Montagnier, 2008 Nobel Prize winner for Medicine, claims that SARS-CoV-2 is a manipulated virus that was accidentally released from a laboratory in Wuhan, China. Chinese researchers are said to have used coronaviruses in their work to develop an AIDS vaccine. HIV RNA fragments are believed to have been found in the SARS-CoV-2 genome.
“With my colleague, bio-mathematician Jean-Claude Perez, we carefully analyzed the description of the genome of this RNA virus,” explains Luc Montagnier, interviewed by Dr Jean-François Lemoine for the daily podcast at Pourquoi Docteur, adding that others have already explored this avenue: Indian researchers have already tried to publish the results of the analyses that showed that this coronavirus genome contained sequences of another virus, … the HIV virus (AIDS virus), but they were forced to withdraw their findings as the pressure from the mainstream was too great."
Jag väntar på hur du ska skjuta ner en nobelprisvinnare som tillsammans med sin högst aktade kollega försökte få resultaten publicerade men blev tystade och hotade.
Han fortsätter:
" To insert an HIV sequence into this genome requires molecular tools
In a challenging question Dr Jean-François Lemoine inferred that the coronavirus under investigation may have come from a patient who is otherwise infected with HIV. No, “says Luc Montagnier,” in order to insert an HIV sequence into this genome, molecular tools are needed, and that can only be done in a laboratory.
According to the 2008 Nobel Prize for Medicine, a plausible explanation would be an accident in the Wuhan laboratory. He also added that the purpose of this work was the search for an AIDS vaccine."
Det roliga är ju egentligen att covid19 mer liknar HIV än vad det gör ett vanligt coronavirus. Skadorna det åsamkar majoriteten av de infekterade vill man inte heller längre prata om. Folk måste ju dröna iväg till jobbet så skatten kommer in.
Man vill avskaffa polisen. Syftet till detta är väl ganska enkelt att förstå så det behöver ingen närmare förklaring.
Att det sprids via enbart droppsmitta är, och har alltid varit bullshit. Vilken semi begåvad forskare som helst hade kunnat förstå det när siffrorna och dödsfallen började öka. Att man sen ändå förnekar att det sprids via aerosoler så länge man kan är också medvetet. Kan aldrig tänka mig att de som arbetar på FHM är mentalt efterblivna.
Man ljög om riskerna med viruset. Man gav garantier för folk att åka utomlands. Man sa att det var 0 risk för spridning i Sverige. Jag orkar knappt fortsätta men har sparat alla förstasidor och godbitar. Finns även
http://tegnellcitat.se
Fuck vad det spårade.
Kontentan är iallafall att det släpptes ut med vilje, det är skapat i ett labb. Det handlar om ekonomisk reboot/kontroll, en rikare elit med mer makt och kontroll över befolkningen i världen.
Det är nu ordet konspiration kommer på tal, va? Tänker man efter så är ju egentligen det jag skriver det som hänt och den röda tråden passar ju bra mycket bättre in än övriga förklaringar.