Citat:
Ursprungligen postat av
Tarstan
WOW! Ni erkänner att Trump är ett geni. Herregud vad har hänt? Börjar ni vakna till?
Måste vara största genombrottet nånsin i denna forum del.
Tillägg: Jag är uppriktigt chockad.
Ja, trumpen är ett geni att prata skit och inte bry sig om svaren som kommer tillbaka.
Det råder ju det ingen tvivel att trumpen är kungen av att ljuga.
Och är ingen nyhet, detta sade jag redan före trumpen blev president.
Och det är tur för demokraterna att han inte är intelligent och duktig på att använda verkligheten och doskitera den sakligt för sin sak.
För då som Lucas sade, så hade trumpen vart mycket farligare.
Dock tror jag att COVID-19 gör så att vi inte får en lågkonjunktur av den klassiska sorten, då denna är mer medveten.
Men såklart det kan ingen ta äran för dock, men helt klart fördel för trumpen, och att COVID-19 är med och grumlar upp det.
Men eftersom trumpen vänt folket ryggen på COVID-19 krisen, så kan vi nog lugnt räkna med ingen ändring kommer ske ändå som ädnrar nått där.
Dock misstänker jag trumpen kommer låtsats in mot valet och engagera sig över COVID-19.
Men där kan trumpen aldrig svara på frågor, så frågan är hur det skulle hjälpa.
Vi får helt enkelt och vänta i presidentracet om det sker, och om det blir en realitet, så får vi titta på hur det ter sig.
Men vi har timmar att spela upp där trumpen vänt folket ryggen i COVID-19, så är inte ens säker det kommer hjälpa a mer än marginellt.
Skriver du inget i ditt citerade, så får du heller inget svar.
Självförklarande heter sånt.