Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Det är inte några få, det är 4 000...
Jag vet inte vad fördelen skulle vara att ljuga om detta. Men myndigheterna har ljugit så mycket för oss i den här saken, att jag inte litar på dem längre. De skulle kunna ljuga om en sådan här sak också, om det innebar att de kunde styra oss i önskad riktning. Du vet: "barn kan inte bli sjuka och smittar inte", "asymptomatisk smittspridning förekommer inte", "karantän hjälper inte", "resor sprider inte smitta", "den här sjukdomen kommer aldrig att komma till Sverige".
Nu börjar jag känna igen den analyserade och eftertänksamma Merwinda
Men, 4000 feldiagnostiserade är få, i förhållande till alla testade, vi vet att det är och har varit problem med tester. Då får vi nog lugna oss med slutsatser, även om jag håller med dig om att "systemsverige" försöker kontrollera befolkningen, på olika sätt, i olika sammanhang.. ( PK och demokratur-frågan...)
Mitt tips är att ta diskussionen i frågor som är mer viktiga, men håller helt med i analysen om att "samhället" försöker ha en agenda, en agenda att göra oss (små) människor till "lydiga" medborgare, som ska jobba och betala skatt, och helst inte ha några åsikter...Det kommer inte att drabba varesig dig eller mig