Podcast anyone??? Det blir vel vanskeligere å få noen med spesiell kunnskap om saken til å avsløre detaljer nå fremover ettersom dustepolitiet må granske hvem som har lekket og lekket til mediene

. Jeg trodde dette var politiet selv, som ikke orket å høre mer av SHs forsvar av TH og angrep på politiet i mediene, men det kan vel ha vært journalister også som tjener ekstra på dette, men når det kommer så arrangert rett etter en uttalelse som taler for THs fordel, antar jeg det er fra politiet selv, tipper Hrenovica. Hver gang det kommer noe som taler til THs fordel, kommer det noe nytt som knytter TH til saken. Når politiet sier de skynder seg langsomt, synes jeg vi bør bytte de ut. De har brukt ekstremt lang tid på denne saken, og vi trenger ikke noen som ligger på latsiden for å løse dette. For en bedagelig og lite offensiv holdning. Andre politisaker blir underprioritert, mange antagelig henlagt, pga. dette treige arbeidet. De har avslørt seg som amatører mange ganger når de har forsøkt å ettersøke sprox-sko, og så går det kanskje to uker, og de innrømmer de må gi opp. Og dumme Hrenovica skulle da stått saken ut! Sånt rot! Alle de menneskene å forholde seg til. Latterlig mange titler. Overbyråkrati. Påtaleansvarlig, påtaleleder, påtaleteam. Waste of money. Savner Brøske jeg. Fin type. Men Hrenovica er en veldig kjekk politimann.