Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Ja men Trump misslyckades ju sedan. Han skapade en enorm arbetslöshet och sjukdom och död.
Att han sänkt skatter för de rika tror jag också är ett problem. En del trumpsupportrar förstår ju inte ens att de fattiga fick sig en knäpp på näsan.
Men den största delaren mellan folk är att Trump ljuger en del fulla med skit. Han har ju orsakat en enorm arbetslöshet nu. Det måste man ju inse.
På vilket sätt har Trump orsakat arbetslöshet? Är han orsaken till viruset som skapat den arbetslöshet som slagit hårt mot både USA och Europa?
Hur ska ni ha det ni kommunister? Först hackar ni på Trump för att han inte stänger ner mer = ännu högre arbetslöshet. Sen hackar ni på honom för att han stängt ner för mycket.
Verkligen och sanningen är den att tack vare Trump har coronaviruset inte slagit så hårt mot USA.
Redan nu skapas massor med nya jobb och USA kommer få bättre ekonomi närmaste månaderna.
Problemet är att Demokraterna vill fortsätta stänga ned USA och ha en hög arbetslöshet.
Det är deras enda mikroskopiska chans att besegra Trump.
Nu är det så att Trump kommer vinna valet. Finns inte en chans i helvete att han förlorar.
Jag är 100% säker på min sak. Amerikanarna vill inte ha en vänstervriden sekt vid makten som kommer höja skatterna.
Slutligen är min fråga till dig. Vems ärende går du? Globalister? Andra?
Du är ny här och har redan skrivit 1800 inlägg. Även en idiot skulle ana oråd.
Vem jobbar du åt?