2020-08-25, 16:50
Medlem
Torsuss avatar
Det här är ju helt jävla fucking otroligt:

Citat:
21-åringen har ett längre brottsregister. I somras dömdes han för mordbrand. Tillsammans med en kumpan kastade han molotovcocktails mot en bilfirma i december förra året. Skadorna beräknades uppgå till runt en miljon kronor. I förhör erkände han att han hade kastat en molotovcocktail. Straffet blev fängelse i ett år och sex månader.

Varför han inte börjat avtjäna det straffet är i nuläget oklart.

Han är alltså TIDIGARE dömd till fängelse men har alltså ALDRIG FYSISKT ÅKT IN I FÄNGELSE!
OCH INGEN KAN FÖRKLARA VARFÖR??????

Vad i helvetes jävlar är det här??????????????????????
Citera
2020-08-25, 16:51
Medlem
MrRelaxs avatar
Denna spiral av grovt och hänsynslöst våld som vi ser och har sett i Sverige under en lång tid kommer dessvärre inte på något sätt att avstanna.
Vi har öppnat våra hjärtan åt människor från fjärran öster som lider av olika slags gendefekter, och där detta fenomen är och har varit normalitet under lång, lång tid tillbaka.
Empatistörningar blandat med avsaknad av någon slags uppfostran ter sig så här. Vi normalt funtade människor reagerar såklart med avsky på detta beteende och det får oss att känna avsky för dessa männiksor. Där vi lätt drar många över en kam, med all rätt. Det är så våra hjärnor fungerar för att skydda oss.

Men som sagt, detta kommer inte att avstanna. Politiskt intresse finns inte då de krockar med "öppna våra hjärtan" tesen. Och vi svenskar är alldeles för konflikträdda för att kunna slå tillbaka. Vi gnäller till varandra om hur Sverige har blivit, och hur det kunde bli så här? Så långt drar vi oss.

Det som kommer att hända och har hänt är att städerna kommer vara förlorad mark och de som har lite innanför pannbenet flyttar långt ut på landet, som fortfarande på många platser är relativt förskonade från sånt här. Där finns helt enkelt inte tillräckligt för "kaosarna" att kaosa med. Lider med det svenska folket och lider av det otroliga politikerföraktet man dragit på sig.

Fy fan för denna jävla utveckling och alla mentalt störda människor som på något sett fått vårt samhälle att gå denna vägen.
Citera
2020-08-25, 16:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Skall bli mycket intressant att följa detta. Finns absolut inget annat än livstid ! ( eller blir det pizza bulle o rabatt o komma ut efter några månader 😠 vi är ju i Sverige )

21-åringen bör få fullt straff. 18-åringen får inget straff värt namnet.
Citera
2020-08-25, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Brottsoffren kan få permanenta fysiska men. Kul att kanske vara handikappade för livet bara för att dessa sadister ville ha någon att tortera... Sen de psykologiska menen som kan innefatta ptsd och allt möjligt annat.

Dessutom är det egentligen fel att klassa någon som sjuk efter att ha blivit behandlad så, om personen blir deprimerad, tappar tron på samhället, blir rädd för att gå ut i sin egen stad. Det är en normal reaktion på helt sjuk och rubbad behandling som ingen borde utsättas för i en fungerande rättsstat.

I ett sjukt samhälle är man sjuk om man tycker det folk utsätts för är friskt.
Jag tycker nog att det är fullt rimligt att tala om det som ett sjukdomstillstånd, rent av invalidisering. Det är knappast konstigt att dra på sig psykisk ohälsa efter att ha upplevt stark dödsångest under en så lång tid. Om det här inte är receptet på PTSD så vet jag inte vad som skulle vara det.

Det begränsar sig knappast till de direkt utsatta individerna heller. Jag kan mycket väl föreställa mig att ganska många människor i deras omgivning, inte minst familjemedlemmar, påverkas så starkt att de för resten av sina liv lever väldigt begränsade liv med oro, ångest och rädsla. Det är exempelvis omöjligt att inte känna väldigt starkt med lillasystern som inte kan sluta gråta. Redan nu vet vi att hon långt innan hon blir vuxen, än mindre hunnit lägga det här bakom sig, kommer att behöva se sig över axeln för att GM är där ute någonstans. Sammantaget med att från olika håll få höra och läsa att det bara handlar om upplevd otrygghet och att sådant bara är fånigt så utesluter jag inte alls ett regelrätt sjukdomstillstånd som kan ta många år att ta sig ur.
Citera
Medlem
AngryDanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Ehhh... oskadda?

De är enligt uppgifterna hittills skurna, brännskadade och blåslagna. För att inte nämna de psykologiska skadorna som troligen kommer vara depresssion, sömnsvårigheter och rädsla för att vistas ute.

Var fan fick du oskadda ifrån? Att de är vid liv?

Ja, og hen påstår sig at være “läkere”🤣

Kanske det er derfor folk avlider i ventesalen på akuten!
“Läkere” från mena🙄
Citera
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Instämmer!
Jag är svensk (men förmodligen blatte i dina ögon) och jag hade gärna stått axel mot axel med dig och gladeligen delat ut vad dessa kryp förtjänar.

Jag tror att inte bara "ur-svensken".. utan alla normala medborgare börjar få nog nu. Kommer bli svårt att stoppa om bollen kommer i rullning.. där är mycket underbyggd ilska hos medborgarna mot sådana här avskum.

Ja, ur-svenskarna själva reder inte ut detta. Alla sveriges skötsamma och hårt arbetande tidigare invandrare är också ursinniga. Våra balkansvenskar är nog bäst lämpade att styra upp denna rensning.
Citera
Medlem
Derzu-Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Det är ju romer från Haga slott eller Haga forum som ligger bakom? Det har jag läst i tråden. Var dessa uppgifter fel?

När kom gatubarnen till Sverige? Det har jag i alla fall definitivt läst i tråden att de är.

Citat:
Offren måste varit skyldiga en hel del till GM innan... Droger är inget vidare, ens för svenskar.

Citat:
Att WT-föräldrarna till BO låter dem gå på "barnkalas" som slutar strax före 23.00 säger väl allt?
Ganska klart att de inte var på barnkalas.

Skribenten ovan är ett troll från populistvänstern. Ta inte nåt av det hen skriver på allvar, hens inlägg är bara till för att sabba och möjligen provocera.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Kan inte säga vad det är för språk men det låter inte som persiska i alla fall.

Tror att det är kurdiska. Namnet låter kurdiskt också.
Citera
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Haha, sk fake news? Nej. Klart afghaner knullar varandra i röven, de prostituerar sig, knullar varandra i röven, våldtar småbarn, våldtar kvinnor. De är djur, och det är Annie Lööfs fel att de är kvar här...

Är GM afghaner? Var hittar du den informationen?
Citera
2020-08-25, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Bägge gärningsmän verkar ha MENA-bakgrund.

Är du säker? Jag trodde det var svenska GM och utländska BO eftersom media gör en så stor sak av det.
Citera
Medlem
Citat:
Att WT-föräldrarna till BO låter dem gå på "barnkalas" som slutar strax före 23.00 säger väl allt?
Ganska klart att de inte var på barnkalas.

Är "barnkalas" något du hittat på själv för att få det att låta löjligar och mindre trovärdigt?

Jag läste någon som skrev att de varit på födelsedagsfest.
Citera
Medlem
Studsbolls avatar
Ännu ett förnedringsbrott utfört av MENA-skräp. Dessa filurer är såklart inte bögar och brottet inte sexuellt motiverat; det är bara en grej i deras kultur att förnedra och dylika övergrepp som att köra upp något i häcken på offret är den yttersta förnedringen i deras perverterade värld. Ynkligt att den ena GM redan borde varit i buren; de som ligger bakom systemet där svin som GM inte får avtjäna sina straff genast är medskyldiga till brottet.
Citera
2020-08-25, 16:54
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlowTheClaymores
Är "barnkalas" något du hittat på själv för att få det att låta löjligar och mindre trovärdigt?

Jag läste någon som skrev att de varit på födelsedagsfest.

Det står "barnkalas" i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in