Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Jag trodde först att du skojade, men när jag googlade så såg jag att du har ju helt rätt.
Otroligt.

Ja, denna utnämning ska väl förstås som en profetisk vision av Sveriges framtid.
Den kristna tidningen Världen Idag kommenterade denna utnämning i en ledare och fick då följande spya som svar av Tro och Solidaritet
Citat:
”Idag skriver en liten radikal kristen tidning om att vi numera är sekulära samt muslimer. Och definitivt inte kristna. Dessa konservativa försök att lägga beslag på vad som är den enda ʼäkta tronʼ illustrerar bara varför vi behövs … Att konservativa försöker tillskriva oss diverse agendor är bara ett kvitto på att vi gör rätt, och att de har slut på argument. Generellt har progressiva kristna och progressiva muslimer mycket mer gemensamt och lättare att andas fritt i samma rum än när de/vi umgås med konservativa i den egna traditionen.”
Dessa troende sossar säger sig alltså ha mer gemensamt med muslimer än kristna trosbröder. Vi kan därmed anta att angreppen på kyrkor i Sverige kommer att fortsätta.