2020-08-25, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Rättegången kommer bli av verkar det som. Den är inte inställt ännu i alla fall.

Hon har fortfarande tid på sig att komma dit så den kan inte ställas in förrän efter kl 13.
Citera
2020-08-25, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Hon har fortfarande tid på sig att komma dit så den kan inte ställas in förrän efter kl 13.

Kan man få tredskodom på denna typ av brott?
Citera
2020-08-25, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Kan man få tredskodom på denna typ av brott?

Funnit svaret det går ej i brottmål, så då får vi hoppas att hon infinner sig
Citera
2020-08-25, 10:37
Medlem
Citat:

Det visste jag inte så nu vet jag. Men däremot vet jag att hon inte kan undfly detta såvida hon inte flyr utomlands i tio år. Men hon har inte råd att ta sig någonstans och dessutom inga pengar att leva på i utlandet.
Smiter hon undan idag också så väntar höga böter vilket är lika med KF för henne och då sitter hon verkligen i skiten.

Hoppas hon förstår att det enda rätta är att ta sitt straff och få hjälp att komma på rätt bana och börja om.
Citera
2020-08-25, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Det visste jag inte så nu vet jag. Men däremot vet jag att hon inte kan undfly detta såvida hon inte flyr utomlands i tio år. Men hon har inte råd att ta sig någonstans och dessutom inga pengar att leva på i utlandet.
Smiter hon undan idag också så väntar höga böter vilket är lika med KF för henne och då sitter hon verkligen i skiten.

Hoppas hon förstår att det enda rätta är att ta sitt straff och få hjälp att komma på rätt bana och börja om.

Det är tragiskt på ett sätt med hur "sjuk" denna familj är, det står för ganska mycket när de är så dysfunktionella och nyttjar droger
Citera
2020-08-25, 10:41
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
När Soroya Post anhöriga dömdes för brott så stod det i tidningen. Varför skriver inte media ut om Felicia?

Antagligen för att Soraya är politiker och de ska granskas hårdare och att man i hemlighet ser Anna som den ökändis hon är och journalisterna skonar sig själva från att ha en stalkande Anna efter sig i resten av deras liv, eftersom Anna inte glömmer oförrätter och gråter ut överallt, närsomhelst, hur långt som helst, i all evighet.. Amen.
Citera
2020-08-25, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Antagligen för att Soraya är politiker och de ska granskas hårdare och att man i hemlighet ser Anna som den ökändis hon är och journalisterna skonar sig själva från att ha en stalkande Anna efter sig i resten av deras liv, eftersom Anna inte glömmer oförrätter och gråter ut överallt, närsomhelst, hur långt som helst, i all evighet.. Amen.

Dock var det så när det var husrannsakan så låg media i busken och fotade
Citera
2020-08-25, 10:51
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Dock var det så när det var husrannsakan så låg media i busken och fotade

Dock i all anonymitet och med epitetet folkkär sångerska, om jag inte minns fel.. Den titeln fick väl Anna att tagga ner rejält.. Hon ser sig nog som en av Sveriges
m e s t folkkäraste artist jämsides Lillbabs.
Skriver man så, glömmer nog Anna bort resten av vad som står i texten.
Citera
2020-08-25, 10:59
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Utan Big Moma, kommer väl Felicia göra sig extra liten, darra på underläppen, gråta, skylla ifrån sig, påstå att hon återigen inte kommer ihåg, och att hon är dotter till Anna Book...
Har hon tur tycker folk synd om henne och hon får ett mildare straff.
Eller så tar hon sitt straff, utan krusiduller.
Uppenbart behöver Felicia stödinsatser, som hon inte någonsin kommer att få av sin morsa.
Låt oss hoppas att hon får någon form av kontaktperson som är bra för hennes utveckling.
Citera
2020-08-25, 11:15
Avslutad
Fick följande svar från Varbergs tingsrätt nyss dvs runt 11

Det har inte inkommit något i målet idag och förhandlingen kommer att äga rum idag. Om den tilltalade inte inställer sig kommer det att tas beslut vid förhandlingen om förhandlingen kan hållas i den tilltalades utevaro eller om förhandlingen kommer att ställas in.
Citera
2020-08-25, 11:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Utan Big Moma, kommer väl Felicia göra sig extra liten, darra på underläppen, gråta, skylla ifrån sig, påstå att hon återigen inte kommer ihåg, och att hon är dotter till Anna Book...
Har hon tur tycker folk synd om henne och hon får ett mildare straff.
Eller så tar hon sitt straff, utan krusiduller.
Uppenbart behöver Felicia stödinsatser, som hon inte någonsin kommer att få av sin morsa.
Låt oss hoppas att hon får någon form av kontaktperson som är bra för hennes utveckling.

En tanke..kan det vara så att Anna är i Spanien för att någon, tex Felicias advokat, sagt ifrån att hon inte FÅR vara med på rättegången? Med orsak att hon kan förvärra eller rädsla för scener.....och den sårade Anna tar till en resa, " jag kan ju lika väl fara till Spanien om jag nu inte får vara med" och så gör de ärenden som lika väl kunde väntat ett par dagar
Citera
2020-08-25, 11:24
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Hoppas att hon nu får sin staff och tar det som en vuxen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in