Citat:
Ursprungligen postat av
Mattagg
Hadde hun bil? Men om det skulle være møte der den kvelden og hun skulle lage mat så hadde hun neppe ringt datteren om å sitte barnevakt.. Nei jeg er enig i at politiet trenger nøye uttalelser der for å luke ut om noen lyger. AEH tror jeg ikke lyger. Hun er glad og intetanende om sin skjebne like etterpå. Så jeg ser ingen grunn til at hun lyger om noe så trivielt.
Møtet skulle være i Lillehammer (flere mil fra hytten i Kvitfjell) på formiddagen (kl 11) dagen etter forsvinningsdagen.
Jeg vet ikke hvem og hvor mange som skulle være med på det møtet i Lillehammer, og jeg vet ikke om AE eventuelt hadde planer om å sitte på bil den 1. november sammen med noen andre som skulle til hytten på Kvitfjell og/eller sammen med noen som skulle være med på møtet i Lillehammer.
Jeg vet ikke om hun skulle lage mat til møtet i lillehammer. Jeg forsto det slik at hun skulle stelle i stand mat til familien på hytten i Kvitfjell. Det sistnevnte fortalte en venninne, og AE hadde spurt om matoppskrifter i forbindelse med å lage i stand mat til familien.