Har sen ett par veckor tillbaka mått skumt, dagligen.
Det känns som det är nåt skit i kroppen samtidigt som ja inte är direkt sjuk.
Jag är ovanligt (för mig) varm i kroppen men har ingen feber.
Ligger normalt på 36,3 men kan komma upp strax över 37. Ingen feber i sjukvården men mer än jag brukar ha.
Känner mig nästan hela tiden varm, speciellt i ansiktet.
Ja sover naken utan täcke för att inte svettas och hemma går ja runt i bara kalsongerna då alla kläder känns för varma.
Jag har också som en svag huvudvärk, nästan hela tiden.
Som när man är milt bakis, eller som när man känner av att det är åska på gång. Det känns ungefär som när man har feber, man är liksom tung i skallen.
Förra veckan fick ja även migrän för första gången i mitt liv, två dagar i rad.
Det började med att ja plötsligt såg konstigt. Fläckar i synfältet försvann. Ena gången såg ja på tv och nyhetsuppläsaren blev plötsligt skelögd och sen såg ja inte alla bokstäver i texningen.
Efter några minuter blev synen normal men övergick i rejäl huvudvärk i pannan.
När ja Googlat passar Aura Migrän in väldigt bra på de som hände.
Annars mår jag bra.
Har inte ont någonstans.
Är inte tröttare än vanligt (mer än att man blir lite nere av att inte må helt hundra).
I det här läget är det ingen idé att uppsöka sjukvård, speciellt inte min vårdcentral.
Vill heller inte uppsöka sjukvården då ja vill hålla mig borta från Covid-risker samtidigt som min vårdcentral har läkare som inte förstår svenska och där man själv måste ställa sin diagnos.
Tror mer på "läkarna" här på FB
Så vad är det som kan va knas i min kropp?
Det känns som det är nåt skit i kroppen samtidigt som ja inte är direkt sjuk.
Jag är ovanligt (för mig) varm i kroppen men har ingen feber.
Ligger normalt på 36,3 men kan komma upp strax över 37. Ingen feber i sjukvården men mer än jag brukar ha.
Känner mig nästan hela tiden varm, speciellt i ansiktet.
Ja sover naken utan täcke för att inte svettas och hemma går ja runt i bara kalsongerna då alla kläder känns för varma.
Jag har också som en svag huvudvärk, nästan hela tiden.
Som när man är milt bakis, eller som när man känner av att det är åska på gång. Det känns ungefär som när man har feber, man är liksom tung i skallen.
Förra veckan fick ja även migrän för första gången i mitt liv, två dagar i rad.
Det började med att ja plötsligt såg konstigt. Fläckar i synfältet försvann. Ena gången såg ja på tv och nyhetsuppläsaren blev plötsligt skelögd och sen såg ja inte alla bokstäver i texningen.
Efter några minuter blev synen normal men övergick i rejäl huvudvärk i pannan.
När ja Googlat passar Aura Migrän in väldigt bra på de som hände.
Annars mår jag bra.
Har inte ont någonstans.
Är inte tröttare än vanligt (mer än att man blir lite nere av att inte må helt hundra).
I det här läget är det ingen idé att uppsöka sjukvård, speciellt inte min vårdcentral.
Vill heller inte uppsöka sjukvården då ja vill hålla mig borta från Covid-risker samtidigt som min vårdcentral har läkare som inte förstår svenska och där man själv måste ställa sin diagnos.
Tror mer på "läkarna" här på FB

Så vad är det som kan va knas i min kropp?