2020-08-24, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissdroppe
Jag är ärligt talat förvånad och lite skeptisk. Med "ghettotrash", antar jag att han menar invandrare? Jag kan inte ens i min vilda fantasi föreställa mig vare sig negrer eller araber göra något dylikt. De som beter sig så civiliserat i alla länder de kommer till.

Jag förmodar att det skulle vara ironi men det finns folk här som inte begriper detta.
Citera
2020-08-24, 16:56
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanBStard
Du tror alltså på fullt allvar att de skulle våga göra så här mot klanblattar som har eget våldskapital inom den kusinavlade klanen?

Trots att det är osannolikt hoppas jag ändå att du har rätt, för att det vore skoj om det blev klankrig. Helst om det eskalerar till sanering.

Är det ett klankrig från Afghanistan som har spårat ur menar du? Kan du utveckla det?
Citera
2020-08-24, 17:05
Avstängd
jugbandbluess avatar
ignorera trollet och hiva fram namn på de vidriga asen
Citera
2020-08-24, 17:09
Medlem
80231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbydetektiven
Men kan det sluta pratas om bögslungor och om BO:s föräldrar, min teori är att ni som diskuterar det själva blev tappade av era föräldrar som barn. Men inte f*n diskuterar jag det. Gräv lite nu, jag behöver svar och har ni inget bättre än ovan nämnda så tig då.
Jag blev kastad i havet som barn när mina föräldra genomförde en atlanttur. Så ond är jag.

Becknarväska är relevant att prata om, då många unga personer i vissa grupper ägnar sig åt knarkförsälning. Bögslunga är en forntida handledsväska som inte kan förknippas med dagens knarkhandel.
Citera
2020-08-24, 17:14
Medlem
AlanBStards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Är det ett klankrig från Afghanistan som har spårat ur menar du? Kan du utveckla det?
Där var det låg CPU-frekvens ser jag. Du behöver inte göra dig dummare än du är, men vi tar det på dagisnivå ändå:

Det troliga scenariot = MENA torterar svenskar. Inget händer efteråt.

Det osannolika scenariot, som bara du i tråden tror på: Offren är också MENA. Då tillhör de en klan. Pga hederskultur, som du antagligen inte tror på men som existerar i Adidas-kretsar, kommer klanen att hämnas. Det kallas klanbråk i klarspråk, eller "stök mellan grupperingar" på PK-medias språk. Exemplen äro legio: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/polis-kallades-till-slagsmal-inblandade-ville-inte-samarbeta
Citera
2020-08-24, 17:19
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanBStard
Där var det låg CPU-frekvens ser jag. Du behöver inte göra dig dummare än du är, men vi tar det på dagisnivå ändå:

Det troliga scenariot = MENA torterar svenskar. Inget händer efteråt.

Det osannolika scenariot, som bara du i tråden tror på: Offren är också MENA. Då tillhör de en klan. Pga hederskultur, som du antagligen inte tror på men som existerar i Adidas-kretsar, kommer klanen att hämnas. Det kallas klanbråk i klarspråk, eller "stök mellan grupperingar" på PK-medias språk. Exemplen äro legio: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/polis-kallades-till-slagsmal-inblandade-ville-inte-samarbeta

Det lilla felet i ditt "resonemang" är väl att vi faktiskt inte vet om BO var svenskar.

När vi vet det så kan vi ha en bra diskussion om det också.
Citera
2020-08-24, 17:29
Medlem
Gubben_Ralfs avatar
Citat:
Det lilla felet i ditt "resonemang" är väl att vi faktiskt inte vet om BO var svenskar.

Vad fan pratar du om?

Resonemanget gick alltså UT PÅ hur pass troligt det är att brottsoffren är svenskar/MENA
Citera
2020-08-24, 17:36
Medlem
Citat:

Men lille vän, begriper du verkligen inte vad han/hon menar?? Två eventuella scenarior om vad som kan ha hänt, det ena troligare än det andra.
Citera
2020-08-24, 17:40
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubben_Ralf
Vad fan pratar du om?

Resonemanget gick alltså UT PÅ hur pass troligt det är att brottsoffren är svenskar/MENA

Det blir väl inte troligt innan vi vet?
Citera
2020-08-24, 17:54
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intermittent
Men lille vän, begriper du verkligen inte vad han/hon menar?? Två eventuella scenarior om vad som kan ha hänt, det ena troligare än det andra.

Hur vet du att BO var svenskar?
Citera
2020-08-24, 17:56
Medlem
Citat:
Peka ut vart jag har skrivit att dom är det.
Citera
2020-08-24, 17:59
Avstängd
Dr.skalmanskis avatar
Citat:

Hanif Bali har antytt det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto