2020-08-24, 13:50
Medlem
80231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
"Pojkar" låter ju näpet och oskuldsfullt. Troligast är att offren består av hantlangare som köpt godis för knarkpengarna. Inte en chans att det är icke kriminella snorungar. Om dom är svenska och skötsamma gossar ska jag be om ursäkt senare.
Jag tror på den teorin. "småpojkar" som har blivit av med knarket eller pengarna på något vis. Vissa av dem som har sådana där små väskor (vad kallas de för?), som i vart fall jag ser som knarksäljarväskor, är barn.
Citera
2020-08-24, 14:26
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feministerna
Man kan inte försvara gärningsmännen bara för att dom är invandrare. Det dom gör är bara ren ondska.

Deras hat mot svenska folket hör inte hemma i mitt Sverige.

Vi vet ju inte om BO är svenskar. Först då kan ni börja kopiera ur trollfabrikens manus.
Citera
2020-08-24, 14:44
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80231
Jag tror på den teorin. "småpojkar" som har blivit av med knarket eller pengarna på något vis. Vissa av dem som har sådana där små väskor (vad kallas de för?), som i vart fall jag ser som knarksäljarväskor, är barn.

Bögslunga/becknarväska tror jag det heter. Att knark däremot är inblandat i detta på ett eller annat vis är lika säkert som amen i gravkapellet!
Citera
2020-08-24, 14:47
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Jasså, jag skulle tro att om du passerar Stallis så hamnar du i Brunnsviken först sedan i Hagaparken.

Norra begravningsplatsen är Sveriges största begravningsplats när det gäller gravar, men bara näst störst i hela Sverige till ytan.

Från Vasastan måste man lägga till 1,5 kilometer för att komma till brottsplatsen efter att man klivit in på kyrkogården.

På något sätt tippar detta över till Solna om bil inte varit inblandad.
Citera
2020-08-24, 14:50
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Det är samma sak. Norra Begravningsplatsen eller Norra kyrkogården.

Du får nog fundera en gång till på det här och fråga någon vuxen om du fortfarande inte förstår. Det råkar heta "Norra begravningsplatsen" och inget annat.
Citera
2020-08-24, 15:03
Medlem
80231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Bögslunga/becknarväska tror jag det heter. Att knark däremot är inblandat i detta på ett eller annat vis är lika säkert som amen i gravkapellet!
Becknarväska är det. Tack. Hänger över axeln. Bögslunga var väl mer 80-tal (och Palmes förmodade mördares vapengömma), och har sin position på handleden?

https://imgur.com/a/bdBXuvF

Amen
Citera
2020-08-24, 15:09
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80231
Becknarväska är det. Tack. Hänger över axeln. Bögslunga var väl mer 80-tal (och Palmes förmodade mördares vapengömma), och har sin position på handleden?

https://imgur.com/a/bdBXuvF

Amen

Det är bara äldre homosexuella herrar (jag tror de ska benämnas homofiler med tanke på deras ålder) som visar sig offentligt med Luis Vuitton-väskor. Jag tycker det ser superbögigt ut med de där löjliga väskorna på yngre killar.

Bögslunga var kanske mer 80-tal.
Citera
2020-08-24, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesWebb
Men lägg av, för det första vet vi inte att de var under 15år och det är inte onormalt att ungdomar får vara ute efter 22.00.
För det andra kommer inte polisen bry sig om en anmälan om en tonåring som är några timmar sen hem under en helg.
Men föräldrar kan ju ha sprungit runt själva hela natten och letat, det vet inte vi.

Det skulle inte förvåna mig om föräldrarna var dyngraka och de därför hade noll koll på någonting. Den klassiska helgfyllan.
Citera
2020-08-24, 16:00
Medlem
Men kan det sluta pratas om bögslungor och om BO:s föräldrar, min teori är att ni som diskuterar det själva blev tappade av era föräldrar som barn. Men inte f*n diskuterar jag det. Gräv lite nu, jag behöver svar och har ni inget bättre än ovan nämnda så tig då.
Citera
2020-08-24, 16:23
Medlem
Hanif Bali har fått insyn i ärendet

https://twitter.com/hanifbali/status/1297898978030256130?s=19
Citera
2020-08-24, 16:29
Medlem
AlanBStards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Vi vet ju inte om BO är svenskar. Först då kan ni börja kopiera ur trollfabrikens manus.
Du tror alltså på fullt allvar att de skulle våga göra så här mot klanblattar som har eget våldskapital inom den kusinavlade klanen?

Trots att det är osannolikt hoppas jag ändå att du har rätt, för att det vore skoj om det blev klankrig. Helst om det eskalerar till sanering.
Citera
2020-08-24, 16:31
Medlem
Kissdroppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Px77
Hanif Bali har fått insyn i ärendet

https://twitter.com/hanifbali/status/1297898978030256130?s=19
Jag är ärligt talat förvånad och lite skeptisk. Med "ghettotrash", antar jag att han menar invandrare? Jag kan inte ens i min vilda fantasi föreställa mig vare sig negrer eller araber göra något dylikt. De som beter sig så civiliserat i alla länder de kommer till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in