2020-08-23, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XaCon88
Tack för svaret!
Osäker på om man får skriva med länk så tar det lilla lugna med det, jag kan vara lite fel ute med hemsidan. Hittar inga fler hemsidor som jag tror kan vara N1
Ser inte mig själv som tekniskt efterbliven men det var verkligen en djungel av olika säljare, extra svårt när jag inte hittar reviews. Några tips till en nybörjare?
Förresten någon som vet vad som hände med aliexpress säljarna?

Aliexpress har börjat stänga ner vissa säljare som säljer iptv. Men vissa av säljarna säljer vidare än så länge. Bara lite svårare att hitta dom.

Som sagt får jag inte tipsa dig om vilken du ska köpa. Flashbacks regler. 🤷‍♂️

N1 som leverantör har ingen egen hemsida.

Endast återförsäljare som har hemsidor. Finns flertalet andra säljare för andra leverantörer också som försöker få blivande kunder att tro det är N1 dom säljer för genom att döpa sig till något som påminner om deras namn.

Lättaste är att du hittar en säljare du kan maila till och få bra och vettiga svar.
Testa på deras förmåga att hjälpa dig.

Ta en gratis testlänk och testa på utbudet. Finns även 10 dagars abonnemang om man vill utvärdera utbudet lite längre.

Finns säljare som bjuder på ett 10 dagars abonnemang till kunder som känns seriösa och inte bara vill utnyttja testlänken för att se någon match eller evenemang gratis.
Då hinner man kolla genom både tv kanalerna och VOD biblioteket i lugn och ro.
2020-08-23, 18:34
Medlem
Titta sig inte blint på hemsidan. Alla kan skapa idag en grymt snygg sida och använda sig av fancy svåra ord.
2020-08-23, 20:03
Medlem
R4hu7s avatar
Funkar kanalerna för er med N1? Vill se Champions League men alla kanaler visar svart bara.
Kör med Formuler Z8.
2020-08-23, 20:06
Medlem
Dog för mig oxå
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Funkar kanalerna för er med N1? Vill se Champions League men alla kanaler visar svart bara.
Kör med Formuler Z8.
Svart här också
Medlem
Citat:
Kör med Formuler Z8.

Samma lika här ☹️
2020-08-23, 20:07
Medlem
Servern verkar nere, kommer inte in alls efter omstart.
2020-08-23, 20:08
Medlem
Igång igen 😀
2020-08-23, 20:09
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furuvikarn
Igång igen 😀
Det var på tiden. Att titta på analog-tv var hemskt haha!
2020-08-23, 20:10
Medlem
Citat:
Det var på tiden. Att titta på analog-tv var hemskt haha!

Vart lite svettig där ett tag 😂😂
2020-08-23, 20:42
Medlem
endymions avatar
Kör iptv via app på min Samsung och vissa VOD vill inte spelas upp. Har inte direkt sett något mönster. Finns vissa tv-avsnitt med dålig kvalitet som inte funkar medan en 4k film går galant.

Någon som vet en lösning på detta? (Förutom att skaffa någon boxer eller liknande)
2020-08-23, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Kör iptv via app på min Samsung och vissa VOD vill inte spelas upp. Har inte direkt sett något mönster. Finns vissa tv-avsnitt med dålig kvalitet som inte funkar medan en 4k film går galant.

Någon som vet en lösning på detta? (Förutom att skaffa någon boxer eller liknande)
Appen som begränsar din möjlighet att kunna se alla filmer.

Vill man ha det så smärtfritt och smidigt som möjligt så är det box som gäller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in