Citat:
Ursprungligen postat av
bottenslam
Nej, han blev inte ens briefad angående detta. Troligtvis för att man ansåg det vara trams.
Det finns inga bevis för några skottpengar, alla inblandade säger att det är falskt.
Vill du upprepa tramset igen? Det känns lite som en repris på riksrättsfiaskot från din sida. Du bara maler på utan tillstymmelse till fakta.
Så, hon har spelat in sig själv? Gulligt.
Ja, Bezos, Obama mfl har säkert köpt några pallar var för att blåsa upp siffrorna och betala Mary för hennes service. Fortfarande har inget kommit fram värt att höja på ögonbrynen för. Skvaller.
Skvaller och trams utan substans.
Rasist-jungel-Biden och fängelsefantasten Kamala? Ja, om man är svart och känner att man har suttit för lite i fängelse så är ju de två ett bra val.
Man informerade väl inte pga man inte kan lita på trumpen skulle göra nått, dock är det väldigt udda att trumpen viker ned sig.
Vad får dig att tro Mary spelat in sig själv, och när en motpart är med på banden?
Mary har nödvändig utbildning för avgöra dessa 9 markörer för narcissism, inte heller någon nyhet före Mary Trump.
Det är intressant att par veckor så säljer Mary mer, än en som påstår har receptet för att göra framgångsrika deals.(visade sig sen att trumpen inte ens vet hur en förhandling gör till, nya nafta fick göras om till större delen efter trumpen förhandlat)
Mary Trump fastställt narcissismen, så kan inte bli mer bekräftat än så.
Att du inte kan återge Bidens politik gör så du aldrig någonsin kommer få ett enda rätt om Biden.
Dock kvarstår att Biden är enda chansen för USA att ledas ur detta mörker trumpen skapat i USA och uppfyllt man varnade för om trumpen.
Se bara på alla rådgivare som fått synat rättegång pga kriminelliet4et och korruption, och som man säger i dessa fall är att äpplet faller aldrig långt ifrån trädet.
Vem är det nu, Flynn, manafort, stone osv...osv...osv..., för de är väldigt många kriminella och korrupta vi pratar om här i administrationen eller i dess direkta närhet.
Citat:
Ursprungligen postat av
IQ-145
Trump har de-escaletat, men inte gentemot klockrena terrorister som ISIS. Tycker du inte det är bra? Jag har inte sagt ett ord om att Hussein bombade för lite. Det jag sa är att han startade en djävla massa oreda, bl.a. i Libyen men fick inte så mycket uträttat. Jag har heller inte "hyllat" Trump för att inte startat några nya krig, men jag ser det inte heller som något negativt. Tycker du inte det själv? eller är du för mer krig?
Jemen, där har trumpen skapat mycket mycket lidande och har ansvaret för många civila som dött och dessa missiler.