2020-08-22, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
vad drog du ut cashmässigt när du gjorde 4.6k har sommarlovet tagit slut btw

Utan bonusar och icke peakhour/helg blir det 828euro.

Kommer man till högsta lönestegen får man 0.18 per mess.
2020-08-22, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Utan bonusar och icke peakhour/helg blir det 828euro.

Kommer man till högsta lönestegen får man 0.18 per mess.

Var väll ändå inte det han frågade? Han frågade hur mycket du fick ut ju? Att skriva att man gör 4.6 k mess och sen göra uträkningen som du gjorde är ju inte så svårt. Du kan ju lätt kolla på lönespecen du får och skriva här ju och svara på han?
2020-08-22, 21:17
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Kö är ju relativ till om du själv bygger upp någon. Ställer du en fråga direkt efter så är det kanske 90% chans gubben svarar direkt så länge han har krediter kvar. Då kommer du ju att få en viss andel meddelanden ändå förutsatt att inte halva playerstyrkan sitter inne och krigar samtidigt som dig för då får dom ju dina svar från gubbarna.
"Bygga upp en kö", det är skitsnack. Det är hittepå från coachernas sida för att man ska trycka extra mess. Annars hade du fått samma snubbar som svarar dig tillbaka utan att någon annan operatör kommit emellan.
Dock spelar detta ingen roll då de kan svara dig när de känner för dig och därför håller inte snittet på 100/h i sju timmar i sträck. Det är min poäng.
2020-08-22, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
vad drog du ut cashmässigt när du gjorde 4.6k har sommarlovet tagit slut btw

4.6k gav mig 928 euro, blev rikligt med besviken för jag ville för en gångs skull lyckas nå upp till 1k euro på en vecka. Har nått 800 otroligt många gånger men alltid någon dag man blir för hög på och inte pallar mer.

Skickar PM till dig på den veckan så får du se alla dagarna och hur mkt jag arbetade.

EDIT: Det var närmare 4.5k än 4.6k, ber om ursäkt.
2020-08-22, 21:41
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
4.6k gav mig 928 euro, blev rikligt med besviken för jag ville för en gångs skull lyckas nå upp till 1k euro på en vecka. Har nått 800 otroligt många gånger men alltid någon dag man blir för hög på och inte pallar mer.

Skickar PM till dig på den veckan så får du se alla dagarna och hur mkt jag arbetade.

EDIT: Det var närmare 4.5k än 4.6k, ber om ursäkt.
Drar du adderall eller?
2020-08-22, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Drar du adderall eller?

Haha verkligen inte, jag röker weed hela dagarna, eller ja hela och hela jag siktar på varje 200-300 medd en holk + 1 timmes paus men har även gym 5 ggr i veckan som jag slänger in med allt detta. Jag skickar dig PM så får du se hur många jag gjorde, det var ändå inte så överdrivet mycket när du får se.

Har gjort 500 om dagen i över 90 dagar på rad tidigare så att öka upp till 700+ är inget problem egetnligen. Bara att kvallen blir skit ju längre man kommer.
2020-08-22, 22:58
Medlem
lvl22skeletons avatar
Citat:
Haha verkligen inte, jag röker weed hela dagarna, eller ja hela och hela jag siktar på varje 200-300 medd en holk + 1 timmes paus men har även gym 5 ggr i veckan som jag slänger in med allt detta. Jag skickar dig PM så får du se hur många jag gjorde, det var ändå inte så överdrivet mycket när du får se.

Har gjort 500 om dagen i över 90 dagar på rad tidigare så att öka upp till 700+ är inget problem egetnligen. Bara att kvallen blir skit ju längre man kommer.

All cred till dig, vilket pannben. Hållit på i 3 år snart men aldrig lyckats vara så consistent, några tips? Har scriptet hehe.
2020-08-22, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lvl22skeleton
All cred till dig, vilket pannben. Hållit på i 3 år snart men aldrig lyckats vara så consistent, några tips? Har scriptet hehe.

Har med hållit på lika länge.

Ja, gör dina första 150 - 200 tidigt , från 09 till 12.

Därefter gör du något du gillar, i mitt fall blir det gå till gymmet, komma hem röka och spela ett lol game.

Därefter gör du 150-200 till, sedan tar en paus (röker och spelar igen) .

vid 21.30 så gör man sista sträckan, detta blir enkelt 500 per dag. Lätt att man snittar 100 medd på 60-80 minuter, max 80 min med bra tempo annars är det något fel, och ja jag får varningar några gånger per vecka oftast och gör bara 120-130 tecken så du får ju offra sämre kvalite för mer kvantitet.
2020-08-22, 23:24
Medlem
lvl22skeletons avatar
Citat:
Har med hållit på lika länge.

Ja, gör dina första 150 - 200 tidigt , från 09 till 12.

Därefter gör du något du gillar, i mitt fall blir det gå till gymmet, komma hem röka och spela ett lol game.

Därefter gör du 150-200 till, sedan tar en paus (röker och spelar igen) .

vid 21.30 så gör man sista sträckan, detta blir enkelt 500 per dag. Lätt att man snittar 100 medd på 60-80 minuter, max 80 min med bra tempo annars är det något fel, och ja jag får varningar några gånger per vecka oftast och gör bara 120-130 tecken så du får ju offra sämre kvalite för mer kvantitet.

Ja men klarar du dig undan fast du får varningar? Alltså jag kör också ca 100 i timmen, give or take.
Men orkar aldrig skriva mer än 300 per dag, har heltidsjobb också.
2020-08-22, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lvl22skeleton
Ja men klarar du dig undan fast du får varningar? Alltså jag kör också ca 100 i timmen, give or take.
Men orkar aldrig skriva mer än 300 per dag, har heltidsjobb också.

Mannen du gör mer cash än mig om du har heltid o gör 300 på detta, du behöver inte mer du når ju sista nivån.

Aaa men jag skärper mig alltid men sedan faller man tillbaka men nu är det nog nära innan dom gör sig av med mig.
2020-08-23, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
"Bygga upp en kö", det är skitsnack. Det är hittepå från coachernas sida för att man ska trycka extra mess. Annars hade du fått samma snubbar som svarar dig tillbaka utan att någon annan operatör kommit emellan.
Dock spelar detta ingen roll då de kan svara dig när de känner för dig och därför håller inte snittet på 100/h i sju timmar i sträck. Det är min poäng.

Skitsnack? Om jag sitter och arbetar, t.ex. som nu på natten när det knappt är en jävel inne och arbetar och extremt många targets, och target skriver 17:47 och sen besvarar jag meddelandet 17:48. Så länge target har en kredit kvar i gubbrunkarkorgen så kommer han att svara mig, och det innebär ett nytt meddelande. Är det 10 krediter 10 meddelanden (d.v.s. 10 minuter osv.). Självklart kan de ju svara mig närsomhelst men min egen erfarenhet är att, baserad på ovan nämnda premisser, är att nästan alla svarar direkt ändå.
2020-08-23, 03:15
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Skitsnack? Om jag sitter och arbetar, t.ex. som nu på natten när det knappt är en jävel inne och arbetar och extremt många targets, och target skriver 17:47 och sen besvarar jag meddelandet 17:48. Så länge target har en kredit kvar i gubbrunkarkorgen så kommer han att svara mig, och det innebär ett nytt meddelande. Är det 10 krediter 10 meddelanden (d.v.s. 10 minuter osv.). Självklart kan de ju svara mig närsomhelst men min egen erfarenhet är att, baserad på ovan nämnda premisser, är att nästan alla svarar direkt ändå.
Du pratade om att "bygga upp en kö" förut, inte att du svarar samma person en minute efteråt och får tillbaka samma target.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in