2020-08-22, 21:37
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Ja du bjöd in till det genom att utryckligen skriva "om ni frågar mig". IFK Göteborg har allsvenskans typ gnälligaste supportrar alla kategorier vilket även många journalister har uttryckt. Antalet billiga straffar kontra gnäll på domaren håller en helt osannolik nivå. Ni får fler straffar än något bottenlag har fått de senaste 25 åren och har ändå mage att ständigt och jämt gnälla på domaren. Vänd er mot er sopiga tränare istället för mot domarna så ska ni se att det går bättre framöver.

Jag är MFFare och att ogilla IFK sitter i ryggmärgen men samtidigt tål jag inte DIFs jävla gnäll, vi kan ju lämna snacket om straffen nu. Vad anser du själv om DIFs möjligheter att vara med i toppstriden i år?

Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Han är mupp, inte blåvit.

Hellre mupp än smygbög.
Citera
2020-08-22, 21:38
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Är det bara jag som neutral som börjar älska matcherna mellan Göteborg och Djurgården mer och mer? Det blir alltid massa bölande efter matcherna då det inträffar x antal tveksamma beslut. Dessutom grinigt mellan tränarna. Man måste älska det.
Nja. DIF och IFK Gbg är två lag som är underhållande. Dessutom finns det rivalitet. Jag gillar sådana matcher.
Citera
2020-08-22, 21:45
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Tele2 Arena, en av världens mest moderna multiarenor, med fritt wifi av högsta klass, 600 digitala skärmar, StadiumVision-teknik, skjutbart tak, transparent fasad och endast sex meter från första bänkraden till sidlinjen, invigdes den 24 augusti 2013 till tonerna av Robyn, Lars Winnerbäck och Kent. Trots sin unga ålder har Tele2 Arena redan gästats av storheter som Avicii, The Rolling Stones, Justin Timberlake, Aerosmith och Gyllene Tider.
Du glömde några rader i din reklam: https://www.tele2arena.se/om-arenan/om-arenan-1#:~:text=Tele2%20Arena%2C%20en%20av%20v%C3%A4rlde ns,Robyn%2C%20Lars%20Winnerb%C3%A4ck%20o ch%20Kent.

Vettefan om det du skyltar om är nåt å skryta om.

-

Helvete vilken ångest man sitter på just nu.. Ödesmatch deluxe imorgon mot Helsingborg är vad som väntar..
Citera
2020-08-22, 21:48
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Helvete vilken ångest man sitter på just nu.. Ödesmatch deluxe imorgon mot Helsingborg är vad som väntar..
Ödesmatch ja men jag har nada ångest. Övertygad om seger för mina rödblå hjältar.
Citera
2020-08-22, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Jag är MFFare och att ogilla IFK sitter i ryggmärgen men samtidigt tål jag inte DIFs jävla gnäll, vi kan ju lämna snacket om straffen nu. Vad anser du själv om DIFs möjligheter att vara med i toppstriden i år?

Hellre mupp än smygbög.
Möjligheterna till att vara med i toppen tror jag är bra med tanke på värvningen av Magnus Eriksson. Möjligheterna till att gå förbi MFF är dock helt obefintlig som jag ser det. Men topp tre ska inte vara en omöjlighet att nå. Tror DIF kommer topp fem i.a.f. Självklart lite beroende på skador och annat. MFF och Norrköping är de enda lag som har klart bättre lag än DIF på pappret.
Citera
2020-08-22, 21:55
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Möjligheterna till att vara med i toppen tror jag är bra med tanke på värvningen av Magnus Eriksson. Möjligheterna till att gå förbi MFF är dock helt obefintlig som jag ser det. Men topp tre ska inte vara en omöjlighet att nå. Tror DIF kommer topp fem i.a.f. Självklart lite beroende på skador och annat. MFF och Norrköping är de enda lag som har klart bättre lag än DIF på pappret.

Hur har Norrköping ett KLART bättre lag än DIF...? Skulle säga dig är ganska jämnt i spets och bredd. Norrköping nåt steg vassare framåt, med Haksabanovic med klart högst högstanivå.
Citera
2020-08-22, 22:11
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Undrar om inte Östers arena är bättre än nya Gamla Ullevi...
Eh va?
Citera
2020-08-22, 22:12
Medlem
Sorry skrev fel. 14 pinnar är det. Ja, det är alldeles för lite.
Citera
2020-08-22, 22:25
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:

Ok låter rimligt. Har en känsla av att DIF tappat stinget lite men kanske är fel ute, får se vad som händer härnäst.
Citera
2020-08-22, 22:33
Medlem
Citat:
Vill bara ge dig lite ljus i mörkret och meddela att eran ångest och tabellposition ger väldigt många andra väldigt stor glädje. Styrkekramar, och tack!
Citera
2020-08-22, 22:37
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Eh va?

Va? Kolla och jämför.

Visma/Myresjö:
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Visma_Arena

Gamla Ullevi:
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Gamla_Ullevi

Tele2:
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Tele2_Arena
Citera
2020-08-22, 22:42
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Inte konstigare än att Inter delar arena med Milan.

Tele2 Arena, en av världens mest moderna multiarenor, med fritt wifi av högsta klass, 600 digitala skärmar, StadiumVision-teknik, skjutbart tak, transparent fasad och endast sex meter från första bänkraden till sidlinjen, invigdes den 24 augusti 2013 till tonerna av Robyn, Lars Winnerbäck och Kent. Trots sin unga ålder har Tele2 Arena redan gästats av storheter som Avicii, The Rolling Stones, Justin Timberlake, Aerosmith och Gyllene Tider.

Jag hoppas innerligt att du är ironisk alternativt trollar för att det du just beskrev har inte ett skit med allsvenskan att göra.

I övrigt spelar inte Inter och Milan på balkongmatta.

Citat:
Du glömde några rader i din reklam: https://www.tele2arena.se/om-arenan/om-arenan-1#:~:text=Tele2%20Arena%2C%20en%20av%20v%C3%A4rlde ns,Robyn%2C%20Lars%20Winnerb%C3%A4ck%20o ch%20Kent.

Vettefan om det du skyltar om är nåt å skryta om.

-.

Det är skrämmande vad glinen yrar om, jag har mångdubbelt mer respekt för Råsunda som var en riktig "arena".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in