Citat:
Nu ska vi inte överdriva. Att en retarderad person bokstavligen drack av ett desinfektionsmedel, säger mer om personen än något annat. Jag är t.o.m. såpass elak att jag skulle vilja påstå att det inte kan vara en större förlust för mänskligheten om någon gör en sådan sak. Vänstermedian gillar ju och spinna vidare på ickenyheter.
Men att Hussein sket i att fylla på beredskapslagret med N95 masker och annat efter influensaepidemin 2009, trots att han ombads göra det, det är ju såklart ok, trots allt handlar det ju om Hussein. Han var ofelbar...nej usch...bad man Trump ! Du måste inse att både Republikaner och Demokrater är ansvariga för att beredskapslagren inte var tillräckliga.
Men att Hussein sket i att fylla på beredskapslagret med N95 masker och annat efter influensaepidemin 2009, trots att han ombads göra det, det är ju såklart ok, trots allt handlar det ju om Hussein. Han var ofelbar...nej usch...bad man Trump ! Du måste inse att både Republikaner och Demokrater är ansvariga för att beredskapslagren inte var tillräckliga.
Nu var det inte bara en utan några hundra skadade från desinfektionsmedel...
Visst, det var ett gemensamt problem med förråden. MEN i praktiken handlar det om att förråden INTE var tomma. Såg en siffra de var fulla till 93%.
Trump överdrev som alltid.
Sen, Trump och att följde råden från hans rådgivare. Jag antar du skojar, trollar, eller IQ på 145 är en ren önskedröm. Annars tydligt bevis på att IQ är inte allt man behöver för att klara sig i världen....
Trump vinklar allt till hans fördel, allt från att smittan ska vara borta till värmen kommer, att landet ska öppnas till påsk - eller att man ska räkna dödsfall mot antal funna smittade.
Han har sin egen uppfattning om vad som är "rätt" vetenskap.
Så hur ska vi tolka dig framöver?