2020-08-20, 23:41
Medlem
Här ser vi Larry King, som kan närmast beskrivas som en ödla utseendemässigt, gifta sig med en tjej som hade kunnat vara modell.

Jag blir så äcklad och uppgiven när jag ser detta att jag känner för att kasta in handduken. Jag kommer aldrig bli rik men jag vill ha tjejer i den ligan utseendemässigt.

Jag börjar misstänkta att Larry King har giftermål som ett taktiskt knep för att kunna behålla dem och lova ekonomisk trygghet vid skilsmässa, för han har gift sig 8 gånger....Varav en av dem friade han till på första dejten.

https://www.youtube.com/watch?v=NEsE7FQUtkI
Senast redigerad av User30 2020-08-20 kl. 23:47.
Citera
2020-08-20, 23:48
Medlem
Barney Calhouns avatar
Blir väl avis på sin höjd.
Båda vet nog vad dom ger sig in på.
Citera
2020-08-20, 23:48
Medlem
Du verkar ju charmig. Det kanske tjejerna gillar. Är du snygg också?

Det där äktenskapet höll förövrigt i 20 år.
Citera
2020-08-20, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barney Calhoun
Blir väl avis på sin höjd.
Båda vet nog vad dom ger sig in på.

Det som jag inte begriper är att hon kan ju lika gärna gifta sig med en rik OCH snygg man. Jag har väldigt svårt att se hur hon kan attraheras av King, om hon inte har en ödlafetisch.

Just den mormonen vill jag absolut inte ha, men jag blir ledsen av att se det. Fy fan!
Citera
2020-08-20, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankil35
Det där äktenskapet höll förövrigt i 20 år.

Du menar överenskommelsen höll i 20 år? Hon dumpade honom när han närmade sig 90 år!... Otippat.
Citera
2020-08-20, 23:54
Bannlyst
Nu finns det ju faktiskt väldigt snygga kvinnor som inte är ihop med mångmiljonärer, så jag förstår inte problemet.
Citera
2020-08-20, 23:55
Medlem
Om snygga tjejer inte brydde sig om pengar skulle du då ha en chans?
Citera
2020-08-20, 23:57
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Larry är mycket mer värd än henne så konstigt exempel, han är en rik internationell kändis och hon är en medioker nobody. Men nej, att kvinnor är så lätta gör mig glad. Sluta med ditt jävla simpande ts.
Citera
2020-08-20, 23:57
Medlem
Lustigt nog är detta ett fall där man inte kan beskylla män för att göra detsamma...

Vänd på steken och visa en 40-årig modell-snygg man gifta sig på en rik, 70-årig kvinna.

Det horribla är att kvinnor pratar öppet om att gifta sig rika med fulingar och ser inte moraliska förfallet.

Om detta mot förmodan är äkta kärlek får jag väl ta tillbaka min kritik, men då vill jag röntga hennes hjärna. Enligt alla studier jag tagit del av söker vi oss till partners som är i samma utseendeliga.

Om den mormonbruden är en 8a så är Larry King en 4:a, och då är jag generös. Inte samma liga.
Citera
2020-08-20, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankil35
Om snygga tjejer inte brydde sig om pengar skulle du då ha en chans?

Ja, som barn och ungdom var det exakt likadant som att vara en snygg tjej.... Jag är ungefär samma person då som nu.
Citera
2020-08-21, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Larry är mycket mer värd än henne så konstigt exempel, han är en rik internationell kändis och hon är en medioker nobody. Men nej, att kvinnor är så lätta gör mig glad. Sluta med ditt jävla simpande ts.

De är ju inte lätta.. Han är rik som ett troll, och ser ut som ett också.

Jag har fortfarande inte återhämtat mig från det klippet. Hade ingen aning att han fick en sådan brud...
Citera
2020-08-21, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User30
Jag kommer aldrig bli rik men jag vill ha tjejer i den ligan utseendemässigt.

Okej. Du vill ha en sån som henne. Det innebär att hon måste välja bort en som honom, dvs:
- Drar in drygt 2,3 miljoner dollar i månaden
- 50 miljoner dollar i förmögenhet
- Enorma hus lite varstans, varav ett i Beverly Hills värt 17 miljoner... dollar
- Framgångsrik och omtyckt
- Kändis, och med hela kändiselitens telefonnummer i sin telefon
- Ett antal hjärtinfarkter på senare år = Hög chans att hon snart får "lön för mödan"

Vad har du att sätta emot?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in