Citat:
Ursprungligen postat av
HG
Hur får man naturlig immunitet mot stelkramp? Kan du berätta det? Stelkramp smittas inte via människor och därför kan du inte få någon så kallad "flockimmunitet".
Läs på lite på nätet så förstår du vilken hemsk sjukdom stelkramp är.
Kanske vi även kunde få flockimmunitet mot Rabies? Alla kunde se till att bli bitna av galna hundar och så fick vi se vem som överlever. Dock tror jag att Rabies nästan har en 100 procentig dödlighet.
Vi skall vara glada över att doktor Pasteur uppfann vaccinet mot denna hemska sjokdom.
Folk hade förmodligen lärt sig att inte pilla i skitig jord med sår på händerna utan ett vaccin också. Om inte, så är det Darwanism där idiotjävlarna får skylla sig själv.
Rabies? Tror inte det är ett direkt validerat argument. Mest i fattiga länder och knappast något som hade gäckat normala människor öht.
Jag tror oavsett, av allt jag läst, hört av folk som drabbats och det dom tystnat ned, att vaccin är ett helvete. Finns ju några triljoner att tjäna där lite då och då. Eller du är väl ett sånt fån som tror de gör det för dom bryr sig om människor?
Vi hade förmodligen inte haft de flesta sjukdomar vi vaccinerats för om skiten bara fått ha sin gång. Tror vårt system hade anpassat sig utmärkt, sållat ur genpoolen och gjort människan starkare.
Each to his own.
Nu är det ju så att mer pekar på att covid är skapat i ett labb och antingen utsläppt av misstag eller vilje.
Om det är det sistnämnda, eller båda, så är det ju bara win för eliten. De kan styra människor utan att bli ifrågasatta med pandemin som argument och tjäna triljarder på börsen, få ännu mer makt och vaccinera ännu mera dumjävlar som sitter där och låter en främling sticka en nål i armen på en.
Varför? För att dom säger att det är säkert, att man gör det för mänskligheten och dig.
Samtidigt som de räknar igenom sedlebuntarna och skrattar ihjäl sig.