2020-08-20, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
TENK litt, så forstår du.

SH har anmeldt politiet på vegne av TH, det har ikke skjedd noe annet.

Eller sitter du på annen info ?
Citera
2020-08-20, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
SH har anmeldt politiet på vegne av TH, det har ikke skjedd noe annet.

Eller sitter du på annen info ?
Tror du at en advokat anmelder politiet uten å ha et grunnlag for å anmelde?
Det tror ikke jeg at en advokat ville gjøre.
Citera
2020-08-20, 22:28
Medlem
Citat:
Tror du at en advokat anmelder politiet uten å ha et grunnlag for å anmelde?
Det tror ikke jeg at en advokat ville gjøre.

Han gjør det på vegne av TH og anmeldelsen kan selvsagt være grunnløs.

Det er det spesialenheten etterforsker akkurat nå.
Citera
2020-08-20, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Du senker nivået på tråden så til de grader!

Du har ingenting å tilføre denne tråden som helt tydelig foregår over ditt hode.

Er det for mye å be deg om å finne et annet sted å vanke?
Den som lever får se. I Mitt hode lever ikke aeh og th er gjerningsmann. Politiet har ikke gjort noen feil mot th. Han har forsvarer bekostet av det offentlige og får sine ankesaker prøvd av domstolen. Du mener altså legokatt med teorien om frivillig forsvinning, z, mm tilfører tråden og høyner nivået?
Citera
2020-08-20, 22:31
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Er det noen som har sagt at HH fikk sparken? Er det noe som tyder på at HH var den som lekket?

Han har helt sikkert ikke fått sparken! Jeg oppfatter Haris som en svært dyktig og ambisiøs jurist som søker karriereutvikling.

Jobben i PST henger høyt og er et skikkelig opprykk. Det er sterk konkurranse om stillinger som dette mellom meget kompetente søkere.

Og, for alt vi vet kan han ha søkt denne jobben for lenge siden. Saksbehandling av tilsettinger i det offentlige kan ta veldig lang tid. Det er min erfaring.

Man sparkes ikke til slike stillinger som den i PST 😉
Citera
2020-08-20, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Den som lever får se. I Mitt hode lever ikke aeh og th er gjerningsmann. Politiet har ikke gjort noen feil mot th. Han har forsvarer bekostet av det offentlige og får sine ankesaker prøvd av domstolen. Du mener altså legokatt med teorien om frivillig forsvinning, z, mm tilfører tråden og høyner nivået?
Du fortsetter på et nivå det er umulig å diskutere på!

Du oppretter en stråmann og med den tillegger meg en mening du ikke har funnet grunnlag for å tro at jeg har.

Det bedrer ikke akkurat inntrykket!
Citera
2020-08-20, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Han gjør det på vegne av TH og anmeldelsen kan selvsagt være grunnløs.
Det er det spesialenheten etterforsker akkurat nå.
Fetad: Du får mene hva du vil. Vi får være enige i å være uenige.

Når Svein Holden har sagt at han mener at taushetsbelagte opplysninger er kommet ut gjennom lekkasjer fra politiet, så tenker jeg at SH er sikker på at de taushetsbelagte opplysningene er kommet ut gjennom lekkasjer fra politiet.

(06.08.2020)Holden mener at Hagen er forhåndsdømt, og at taushetsbelagte opplysninger er kommet ut gjennom lekkasjer fra politiet, melder NRK.
– Derfor har vi anmeldt politiet for brudd på taushetsplikten, sier advokaten.
Han peker på at slike lekkasjer er svært belastende for hans klient og klientens familie.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2020/08/06/195697041/tom-hagens-forsvarer-anmelder-politiet
Citera
2020-08-20, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Han har helt sikkert ikke fått sparken! Jeg oppfatter Haris som en svært dyktig og ambisiøs jurist som søker karriereutvikling.

Jobben i PST henger høyt og er et skikkelig opprykk. Det er sterk konkurranse om stillinger som dette mellom meget kompetente søkere.

Og, for alt vi vet kan han ha søkt denne jobben for lenge siden. Saksbehandling av tilsettinger i det offentlige kan ta veldig lang tid. Det er min erfaring.

Man sparkes ikke til slike stillinger som den i PST 😉
Takk! :-) Jeg tror at du har rett i det du skrev her.
Citera
2020-08-20, 22:42
Medlem
Monsens avatar
Citat:

Når Svein Holden har sagt at han mener at taushetsbelagte opplysninger er kommet ut gjennom lekkasjer fra politiet, så tenker jeg at SH er sikker på at de taushetsbelagte opplysningene er kommet ut gjennom lekkasjer fra politiet.

(06.08.2020)Holden mener at Hagen er forhåndsdømt, og at taushetsbelagte opplysninger er kommet ut gjennom lekkasjer fra politiet, melder NRK.
Han peker på at slike lekkasjer er svært belastende for hans klient og klientens familie.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2020/08/06/195697041/tom-hagens-forsvarer-anmelder-politiet

Jeg har ikke fått med meg dette. Hva sikter Holden til mht lekkasjer?
Citera
2020-08-20, 22:45
Medlem
Citat:

Holden er i tillegg forhindret fra å kommentere lekasjene da han har innsyn i klausulerte dokumenter han har taushetsplikt om.
Citera
2020-08-20, 22:45
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Takk! :-) Jeg tror at du har rett i det du skrev her.

Noen her inne mente at han var sparket pga lekkasjer. Da hadde han neppe fått jobb i PST 😂 De hemmelige over alle hemmelige sammen med E-tjenesten!
Citera
2020-08-20, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Jeg har ikke fått med meg dette. Hva sikter Holden til mht lekkasjer?
Det var ikke opplyst om hvem de opplysningene var lekket til, men jeg gjetter at det var avisene slike opplysninger ble lekket til fra politiet og at slike opplysninger ble offentliggjort i avisartikler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in