2020-08-20, 03:41
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Fetad: Nei jeg tror ikke at det er mulig å tro noe slikt.

Da har du seriøse begrensninger i din evne til å sette deg inn i andres tankegang, i så stor grad at jeg ikke kan ta noen uttallelser fra deg seriøst fremover.

Men det er jo bra at du innrømmer at du ikke vet hva du snakker om.
Citera
2020-08-20, 03:44
Medlem
Citat:
Fetad: Nei jeg tror ikke at det er mulig å tro noe slikt.
Niffy er ikke alene om å tro noe slikt, så påstanden din om hva du tror er nå rettet til noe du vet: Det er mulig å tenke noe slik.
Citera
2020-08-20, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Da har du seriøse begrensninger i din evne til å sette deg inn i andres tankegang, i så stor grad at jeg ikke kan ta noen uttallelser fra deg seriøst fremover.

Men det er jo bra at du innrømmer at du ikke vet hva du snakker om.
Mener du virkelig at du tror at THs tankegang (eller noen andre tankegang) kan ha vært slik som du skrev i forrige innlegg?
I så fall: Hvilke grunner har du for å tro slikt om TH (eller om noen andre)?
Citera
2020-08-20, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
Niffy er ikke alene om å tro noe slikt, så påstanden din om hva du tror er nå rettet til noe du vet: Det er mulig å tenke noe slik.
Her skrev vel Niffy om at TH eventuelt skulle ha trodd noe slikt.
Citera
2020-08-20, 03:51
Medlem
Citat:
Mener du virkelig at du tror at THs tankegang (eller noen andre tankegang) kan ha vært slik som du skrev i forrige innlegg?
1. Ja.
2. Det har skjedd før.

Til ditt andre spørsmål, så var de en veldig generell uttalelse av deg.
Citera
2020-08-20, 03:57
Medlem
Citat:
Det kunne ikke falle deg inn at TH var så skråsikker på sin egen innbilte status at han trodde han kunne diktere politiet og hvordan de skulle jobbe, at han trodde han kunne be de komme til hjemmet, vise de de sporene som var lagt ut, og trodde at de ville ta til takke med det, og la han fortsette å bo i hjemmet, pr. instruksjonene i "trusselbrevet"?
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog

Jeg mener ikke hva noen er i stand til å tro om andres tankegang. Jeg mener: Se fetad i de to sitatene over: Har du ett eksempel på noe menneske som har hatt en slik tankegang som Niffy beskrev (og som noen av dere tror) at TH eventuelt skulle ha hatt?
Citera
2020-08-20, 03:58
Medlem
Citat:
"180-mannen" i en annen sak sa: «Jeg skal drepe alle, de har lidd nok. Politiet kommer ikke til å tro at det er meg likevel.»
https://www.dagsavisen.no/debatt/vil-vi-na-fa-svar-pa-gaten-orderud-1.1139322

Hehe.. Den samtalen kan du se totalt bort fra.

Er kun en person i verden jeg vet om som ringte rundt og pratet rør nøyaktig som beskrevet, konstant.

Tror de fleste som kjenner/kjente vedkommende forsto hvem dette var da samtalen ble kjent :-)
Citera
2020-08-20, 04:02
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Jeg mener ikke hva noen er i stand til å tro om andres tankegang. Jeg mener: Se fetad i de to sitatene over: Har du ett eksempel på noe menneske som har hatt en slik tankegang som Niffy beskrev (og som noen av dere tror) at TH eventuelt skulle ha hatt?

Ja, det er ganske vanlig...

Blant mordere..!

Jeg trodde du var litt interessert i true crime?
Citera
2020-08-20, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 960
Hehe.. Den samtalen kan du se totalt bort fra.

Er kun en person i verden jeg vet om som ringte rundt og pratet rør nøyaktig som beskrevet, konstant.

Tror de fleste som kjenner/kjente vedkommende forsto hvem dette var da samtalen ble kjent :-)
Takk! Sitter du og andre på løsningen av mysteriet "180-mannen"? Hvorfor sa han det han sa, hvis han ikke var involvert i forbrytelsen?
Citera
2020-08-20, 04:05
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Takk! Sitter du og andre på løsningen av mysteriet "180-mannen"? Hvorfor sa han det han sa, hvis han ikke var involvert i forbrytelsen?

Psykiatri.
Citera
2020-08-20, 04:06
Medlem
Citat:
Ja, det er ganske vanlig...

Blant mordere..!

Jeg trodde du var litt interessert i true crime?
Takk for opplysninger! :-)
Er det da ganske vanlig blant mordere å ha en tankegang som høres dum ut for mange av oss andre?
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-20 kl. 04:08.
Citera
2020-08-20, 04:07
Medlem
Citat:
Psykiatri.
180-mannen sa det som han sa pga psykiatri og ikke fordi han var involvert i forbrytelsen?
Visste han ikke noe om drapsplanene?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in