Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Men jag var ute efter Trumps politik. Det här tramset ger ju inte någon grund för en diskussion då det är trams som sagt var trams. Blev lite besviken här. När jag vill se exempel på politik så vill jag höra något ingående om hur Trump tänker genomföra en sak. Det räcker med att du berättar hur han har tänkt genomföra den sjukvård som han lovade för över en månad sen att han skulle lägga fram.
Var är hans plan för hälsovården.
Bara det faktum att han nu ombesörjer en sänkning av läkemedelspriserna för alla Amerikaner med 50% torde göra att du skulle slå knut på dig sjäkv, den enskilt största besparingen i modern tid vad gäller sjukvård till nyttjare (konsument) i USA. Men det nämner du inte med ett enda ord.
Utöver detta har Trump administrationen fått ned sjukförsäkringpremien för 10-tals miljoner Amerikaner under perioden, inte ett knyst där.
Samtidigt har en vanlig amerikansk familj fått ca 6-7000USD mer per år att leva för, vara sjuk för, få skolutnildning för. Inte ett knyst.
Vad har Basement Joe ordnat till Amerikaner under de 50-år han suttit vid makten ? Inte ett skit förutom att berika sig själv och sin familj, lite Toblerone skandal skulle man kunna säga.
...Du vet att Biden har ön bredvid Epsteins med Ubåtshamn och allt.. (?)